Leuk, toch bijzonder om het gehucht waar ik woon hier voorbij te zien komen
Ja zo zie je maar dat Nederland een klein land is.Leuk, toch bijzonder om het gehucht waar ik woon hier voorbij te zien komen
Dankje en geen probleem hoorHele mooie detailing maat! Woah!
Superbedankt nog voor je antwoord over de raamtint. Ik heb inderdaad niet getinte ramen, waarvan ik sowieso de achterruiten wil tinten. De voorkant moet ik nog even over nadenken.
Ziet er gaaf uit man ! Waar heb je het laten doen/maken?
Dat is een nog langere zit.Peter,
4 tot 6 uur staan op de site. Das een lange zit zeg.
Maar zeker iets om over na te denken over twee jaar.
Dankje stuur me even een privé bericht ik weet niet of ik hier marktplaats links mag plaatsen.Ziet er gaaf uit man ! Waar heb je het laten doen/maken?
hij is om 8 begonnen en rond 18:00 uur waren we klaar maar, zitten wel wat pauze's en leuke gesprekken tussen en ook wat klanten die tussendoor langs komen.Peter,
Mooie auto zeg. En het detailbedrijf heb ik opgeslagen. Hoe lang heeft het totaal geduurd? Ik zag zowel voor interieur als exterieur 4 tot 6 uur staan op de site. Das een lange zit zeg.
Maar zeker iets om over na te denken over twee jaar.
Dankje ben er ook heel zuinig op.De Golf staat er weer keurig bij!
Zilveren velgen op een zwarte auto is de move.
Ik heb het laten doen bij Vagdiagnose in Westbroek.Wij hebben daar ook naar zitten zoeken voor mijn Polo, om die middelste led te laten branden bij DRL
Ons niet gelukt, waar hebben ze het aangepast in de programmering?
Ah vandaar, dan staat hij bij mij ook aan idd.Ik heb het laten doen bij Vagdiagnose in Westbroek.
Maar bij de gewone dagrijverlichting brand hij bij mij ook niet op die foto staat hij op de stand stadslicht
De koplampen zijn standaard heb alleen de led gril laten plaatsen.Ah vandaar, dan staat hij bij mij ook aan idd.
Maar je hebt de koplampen laten vervangen vanwege steenslag o.i.d.?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.