Philips H7 BlueVision Ultra , Gemonteerd in een 6R

Zoals aangegeven zou ik vandaag de Philips H7 BlueVision Ultra in mijn koplampen plaatsen.

Het vervangen verliep op zich wel goed. Het enige wat ik nog ga (Moet) aanschaffen zijn de w5w T10 Xenon Canbus Leds.

Foto´s volgen.

Rvoor
--------------------------------------
5327290911_97110a5ee5.jpg


Rna

5327291233_04d4bb94a5_z.jpg


5327902122_4397998dee_z.jpg


5327291411_1fdabe77f5_z.jpg



greetz Enzo
 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

ík heb zoals er staat niet allemaal vervangen,

wat er in de unit zit is:

2x H7 Stads/ Groot licht waarvan stads ->Philips H7 BlueVision Ultra *****
1x Gloeilamp Knipper Oranje
1x W5W Gloeilamp deze ga ik door de 4x3 canbus chip late vervange (Link)_ http://www.deboled.nl/c-571511/auto-led-canbus-t10-w5w/

Kenteken zit nu Philips Blue Vision W5W in.

Dagrij ben ik opzoek naar canbus leds Ze hebben best veel al denk dat ik ze heb gevonden
 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

@Starsky Pic heb ik met mn spiegel reflex gemaakt eerst goed ingesteld natuurlijk, want de meeste fotos die op het net staan zijn met een simpele cam of telefoon gemaakt dusje ziet dan ook weinig effect!

@Johan setje kost 46,99 dacht ik
 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

Eerlijk gezegd heb k geen bochtenverlichting erbij genomen vind het lelijk maar das mijn smaak het lijkt alsof je met een kapotte lamp rijdt dus daar hoef ik me niet druk om temaken. denk wel dat het dezelfde lamp is.
 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

Ik heb hier nog een set H7 Phillips BLUEVISION Lampen incl, bluevision stadslampjes!

Komen uit mijn vorige auto, daar hebben ze ongeveer 3 weken ingezeten.
Mogen weg voor een zacht prijsje :cool: !!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

Sjakie zei:
Ik heb mijn dagrijverlichting in de bumper zitten. Is dat ook zo'n W5W Gloeilamp? Mocht ik ze vervangen, werkt het dan nog naar behoren?


Helaas, dagrijverlichting onder in de mistlamp unit is een gewone 21W gloeilamp.
En deze wordt ook gecontroleerd door de computer.

Er zijn al meer mensen op zoek naar deze lampen maar een mooie met de juiste kleur zal wel even zoeken worden.
 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

Klopt PoloBM ben er ook al lang naar op zoek!
het zijn 21W 12V lampjes en die zijn er nog niet met een CANBUS weerstand

Als die er wel komen zijn ze zo uitverkocht!!! ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

Dus je hebt 2x H7 nodig per unit? 4 stuks totaal. Of begrijp ik je verkeerd?

enzolino zei:
ík heb zoals er staat niet allemaal vervangen,

wat er in de unit zit is:

2x H7 Stads/ Groot licht waarvan stads ->Philips H7 BlueVision Ultra *****
1x Gloeilamp Knipper Oranje
1x W5W Gloeilamp deze ga ik door de 4x3 canbus chip late vervange (Link)_ http://www.deboled.nl/c-571511/auto-led-canbus-t10-w5w/

Kenteken zit nu Philips Blue Vision W5W in.

Dagrij ben ik opzoek naar canbus leds Ze hebben best veel al denk dat ik ze heb gevonden
 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

SORRY denk dat je er wel 2 per unit nodig hebt!het groot licht gedeelte is gewoon net wat anders afgesteld. Dus...2 H7 lampen per unit :mrgreen:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!