Philips H7 BlueVision Ultra , Gemonteerd in een 6R

Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

Hiero -> http://www.carelectro.nl/ba15s-leds-canbus-p-554.html

ba15s%20can_bus.jpg
 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

ik denk dat diegene die PoloBM gevonden heeft feller zijn. Hier zitten ok nog smd LEDS op de voorkant/kop van het lampje!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

Des te feller des te warmer, ik weet niet hoeveel graden de reflector aankan, ik denk dat deze voldoende licht geven aangezien het niet 1 punt is waar het licht uit komt
 
Ziet er goed uit, heb zelf ook al bijna een half jaar de H7 en W5W Philips BlueVision inzitten, was toen een complete set, wilde ook nog H1 erin zetten maar ja die lampen gebruik ik zelden.

@Bas: ff aangepast Big Grin
 
Re: Philips H7 BlueVision Ultra koplamp foto's p1*

Bas zei:
@ Enzo, Ledjes worden niet warm ;)

Bas sorry maar je suggestie klopt niet,

Wordt led nu warm of niet?
Ja en nee, led verbruikt natuurlijk maar weinig energie, het kleine beetje energie dat de led-lamp opneemt wordt bijna allemaal gebruikt voor verlichting en niet voor warmte.
Toch kunnen led-lampen warm of zelfs heet worden, hoe zit dat dan? Het ligt eraan welk soort led's er gebruikt worden, 3mm, 5mm, SMD of SMD powerleds. U zult vooral bij powerledarmaturen merken dat ze redelijk warm worden. Dit is geen stralingswarmte maar een hele geconcentreerde warmte op de printplaat zelf, deze warmte wordt vaak gekoeld door een aluminium koelelement. Op deze manier kunnen de ledjes hun warmte prima kwijt.


@ everyone
Er is niet 1 type bluevision
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!