Pas op hoor want mensen gaan dit serieus proberenBij mij is het weg..! WD40 en klaar is Kees!
Volkswagen
Polo
1.4 met 86 wilde dekhengsten
Pas op hoor want mensen gaan dit serieus proberenBij mij is het weg..! WD40 en klaar is Kees!
Spuit maar WD40 op je remmen en hij remt gewoon nog steeds hoor, sterker nog ideaal om een auto met roestige remmen schoon te remmen.Pas op hoor want mensen gaan dit serieus proberen
Haha.. Elke auto met keramische remmen piepen, die zijn ook wat duurder dan 36k.Ik erger mezelf er steeds meer aan.
Inderdaad wat al gezegd is, heb je een auto van 36k met piepende remmen.
Net de 10k gepasseerd maar dit moet wel opgelost worden..
Is dat je vriendin?Mijn Adri heeft het ook . Het is wel ''eventjes'' weg na een paar keer hard remmen.
Het probleem hier is dus dat het enkel met achteruit rijden is in combinatie met zachtjes remmen.Haha.. Elke auto met keramische remmen piepen, die zijn ook wat duurder dan 36k.
Dus eigenlijk heb je dus een Ferrari 458
Desalniettemin vervelend! Ik had het ook op de orgi VW set. Heb nu EBC, dat is top!
Ik erger mezelf er steeds meer aan.
Inderdaad wat al gezegd is, heb je een auto van 36k met piepende remmen.
Net de 10k gepasseerd maar dit moet wel opgelost worden..
Zou je wat meer informatie hierover kunnen geven? Wat hebben ze precies gedaan en werkt het ook altijd?Oplossing van de vw fabriek bij de dealer
Wat je ziet is een trillingsdemper die aan de remblokhouder zit geschroefd.Zou je wat meer informatie hierover kunnen geven? Wat hebben ze precies gedaan en werkt het ook altijd?
ik heb het ook ja, en is al vanaf dag 1 een bekend probleem. geen zin in dagen onderzoek en gebeurd af en toe dus nee niet opgelostJa hier nog 1. Super irritant!! Bij zachtjes achteruit rijden gepiep/gezoem alsof er een vrachtwagen aan het remmen is.
Ik ben vorige week bij de dealer geweest met deze klacht. Het was een bekend probleem. Ze hadden een software update gedaan en het probleem moest opgelost zijn. Ik parkeren voor mijn huis en ja hoor daar ging ie weer. Dus ik weer terug naar de dealer. Auto hele dag kwijt. Toen ik m ging ophalen vertelde de dealer mij dat ze er nu nog niks voor hadden om het op te lossen. Dus zit nog steeds met het probleem. Ik heb dezelfde dag nog Volkswagen Nederland gebeld en de klacht doorgegeven. Ze vertelden mij dat ze het gingen uitzoeken en mij binnen een paar dagen nog zouden berichten. Ben nog aan het wachten...
Ik ben benieuwd of er leden zijn met dezelfde klachten die het wel hebben opgelost hebben.
Graag reactie!!
Abs updatenik heb het ook ja, en is al vanaf dag 1 een bekend probleem. geen zin in dagen onderzoek en gebeurd af en toe dus nee niet opgelost
99,9% rij ik vooruit dus niet echt storend hahaAbs updaten
Heb ik gedaan bij mezelf en erna geen gezeik meer gehad
haha ik dacht zal ik het doen? maar ik wist wel dat jij er mee zou komen hahahaHé, daar is ie weer! Er staat al weken een vraag open:
chiptuning Polo AW GTI 2.0 tsi
Voor degene die geïnteresseerd zijn in een vergelijkingstest met de onze concurrent de Fiesta ST: https://driveaholic.nl/rijtest-volkswagen-polo-gti-stage-1-vs-ford-fiesta-st/ Mijn Polo en ikzelf hebben hieraan meegewerkt:). Trek zelf je conclusie.www.mypolo.nl
Mijn ABS heeft de update gehad bij eerste onderhoudsbeurt maar daar is niets veranderd.Abs updaten
Heb ik gedaan bij mezelf en erna geen gezeik meer gehad
Ik rij toch wel wat achteruit (met parkeren) en vind het persoonlijk erg storend.99,9% rij ik vooruit dus niet echt storend haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.