Wat mij intrigeert is dat het, hoewel het een bekend, veel voorkomend probleem is, toch niet in alle gevallen optreedt.
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja met parkeren idd dan hoor ik hem wel eens ook, maar voor die 10 meter en alles wat iedereen al bij de dealer heeft gedaan heb ik geen zin om de mijne daar neer te zetten en net doen alsof ze druk zijn terwijl ze al weten dit gaan we niet oplossen.Mijn ABS heeft de update gehad bij eerste onderhoudsbeurt maar daar is niets veranderd.
Soms lijkt het zelfs erger maar dit heeft misschien met het weer te maken.
Het enige wat bij mij tot nu toe hielp was de blokken schuin afslijpen, maar naar 500km is het weer terug.
Ik rij toch wel wat achteruit (met parkeren) en vind het persoonlijk erg storend.
Snap niet dat ze dit niet kunnen (bij mij althans?) oplossen.
Het is ook geen lullig piepje, Je moet bijna oordoppen in![]()
ja met parkeren idd dan hoor ik hem wel eens ook, maar voor die 10 meter en alles wat iedereen al bij de dealer heeft gedaan heb ik geen zin om de mijne daar neer te zetten en net doen alsof ze druk zijn terwijl ze al weten dit gaan we niet oplossen.
ik rij niet achteruit over de snelweg. dat ga je trouwens niet halen want hij is achteruit begrenst op 20 of 30 ofzo
Ja dat klopt we rijden een auto van 36K die je vervolgens steeds bij de dealer neer gaat zetten om hem op te halen met het antwoord nee niks gevonden zoals bij iedereen hier op het forum. dus ik rij wel lekker door en piep een keer als ik achteruit ga.Heb het gemeld bij de beurt en verder niet besproken, al stoort het mij wel goed.
Hier zei de dealer wel, als het nog steeds piept kom vooral terug maar heb ook gelezen dat dealers zeiden 'het remt dus we doen niets eraan'.
Je rijdt een auto van 36k welke nieuw is en garantie heeft, dan mogen ze er best wat mee doen.
Andere kant, VAG en remmen is nou niet echt een goede combinatie (keramische na 8k op)
ik heb het heel af en toe, sommige hebben het bijna altijd, en heeeeel weinig mensen hebben het niet hahaIs het nou iets dat alleen bij de GTI speelt? En ik ben wel benieuwd of er nog meer GTI rijders zijn die er geen last van hebben.
je mag die van mij wel hebben maar ik stoor me er niet aan dus maakt niet uitik wil het ook!![]()
Een maat heeft een leon 1.5 tsi en die heeft het probleem ook.Is het nou iets dat alleen bij de GTI speelt? En ik ben wel benieuwd of er nog meer GTI rijders zijn die er geen last van hebben.
Ik neem aan dat je bedoelt voor het tegengaan van piepen
we kunnen ruilen van poloik wil het ook!![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.