iichel
Exclusive lid
Dames en heren, jongens en meisjes, het is weer oktober en zoals Green Day al vroeg "wake me up when September ends". Het is weer tijd om aan de vierde jaarlijkse kerst meet and greet te gaan werken.
Traditioneel is het in de buurt bij de IKEA Amersfoort, echter begrijpen we ook dat het voor sommige mensen ver rijden is.
We kunnen stemmen voor de locatie, noord oost zuid west of centraal.
Aan de hand daarvan komen vast goede suggesties naar boven. Extra stemmen kunnen bij mij gekocht worden voor €1000 incl BTW.
Alleen stemmen in de poll hierboven worden meegeteld.
Zoals ieder jaar zullen we een gezellige middag hebben met soms een Sinterklaas, vcds kabels, polo WRC's en andere leuke dingen. Ook niet-leden en ex-polo rijders zijn welkom, de politie ook want die rijden ook VW...
Stembus open tot 16 okt
Traditioneel is het in de buurt bij de IKEA Amersfoort, echter begrijpen we ook dat het voor sommige mensen ver rijden is.
We kunnen stemmen voor de locatie, noord oost zuid west of centraal.
Aan de hand daarvan komen vast goede suggesties naar boven. Extra stemmen kunnen bij mij gekocht worden voor €1000 incl BTW.
Alleen stemmen in de poll hierboven worden meegeteld.
Zoals ieder jaar zullen we een gezellige middag hebben met soms een Sinterklaas, vcds kabels, polo WRC's en andere leuke dingen. Ook niet-leden en ex-polo rijders zijn welkom, de politie ook want die rijden ook VW...

Stembus open tot 16 okt