bachstrad
Nieuw lid
Amen!
Dan heb je pas echt uitsluitsel over de veranderingen of dat t tussen de oren zit
Tussen de oren zit het zeker niet. Ik heb net nog eens op handschakeling gereden en dan opgeschakeld waar de DSG dat normaal gesproken ook deed (is nu zo'n 500 toeren later pas, waarschijnlijk ter compensatie ofzo...), dus bij 2000 opschakelen waarna je weer ergens rond de 1400 uitkomt en dan gebeurt er gewoon echt helemaal niks, terwijl daar juist de souplesse van de motor in zat!!
Bij tussensprintjes op de snelweg merk je ook dat de bak nu eerder terugschakelt en de duw in je rug is gewoon duidelijk minder.
Kortom, dat uitsluitsel heb ik niet nodig, wel een manier om de dealer te overtuigen. Ik ben dinsdag langsgeweest en eerst was het niet waar dat er vermogen weg was. Toen ik met de codenaam van de update en wat meer gegevens erover op de proppen kwam was er ineens "misschien wel iets van bekend..." en moesten ze "overleggen met PON wat ze er aan konden doen". Ik heb aangegeven dat ik niet met minder genoegen neem dan dat de oude prestaties worden hersteld, aangezien ik daarvoor bewust en zeer specifiek gekozen en dik voor betaald heb. Desnoods door de ongevraagde update terug te draaien. Morgen hoor ik meer, dus ben zeer benieuwd. Wordt vervolgd...