Das het voordeel van een BTO (Build To Order) Polo ... echt geheel naar wens gebouwd. Nadeel is wel dat de levertijden dan wat langer zijn.Mooie Polootje en een veel leuker schermpje dan wat ik ga krijgen
Das het voordeel van een BTO (Build To Order) Polo ... echt geheel naar wens gebouwd. Nadeel is wel dat de levertijden dan wat langer zijn.Mooie Polootje en een veel leuker schermpje dan wat ik ga krijgen
Vandaag afspraak gemaakt bij JD Enginering, zaterdag de 19e ondergaat m'n nieuwe Polo de chiptuning, incl. rollenbanktest voor en na het chippen.
Mijne wordt ook met een externe module gechipt, simpelweg omdat de Polo 6C motor uit de golf 7 afkomstig is en deze nog alleen maar extern gechipt kan worden.Das snel, al ingereden?
Ik had hem met 2000km al gelijk laten chippen bij JD
Heb vorige week mijn chip ingeruild bij Mark JD voor een externe kast.
Heb er de volle 3jaar en 8 maanden garantie nog opzitten. Als er wat gebeurt hang je! Vandaar dat ik maar de chip hen ingeruild voor het kastje.
5pk en 5nm op achteruitgegaan wat resulteerd op 136pk.
Toch niet slecht als je een 90pk standaart hebt
Dus ik zou toch even nadenken of je niet een kastje wilt?
Heel veel plezier en veilige km!
Mooie auto!!!!!
Mijne wordt ook met een externe module gechipt, simpelweg omdat de Polo 6C motor uit de golf 7 afkomstig is en deze nog alleen maar extern gechipt kan worden.
En ja, zowwel externe chip als chip op maat (onboard) hebben hun voor en tegens.
Za na de tuning de technische resultaten (vd Rollerbank) en m'n bevindingen hier posten.
BP Ultimate 98 = 98 zonder ethanol
Total Excellium = 95 (Shell basis brandstof) + ethanol
Esso Energy Supreme =95 + ethanol
Texaco EuroXL =95 + ethanol
(edit)
Was nog bijna de V-power van Shell vergeten;
95 +ethanol men beweert dat toevoeging het verhoogt naar 97, heb daar sterk mijn twijfels over.
Tango (Q8 & Gulf zoek ik uit.
Zoals beloofd kom ik nog even terug op de Gulf benzine (en Tinq natuurlijk want dat is ook Gulf). De 98 superplus is geen Ron100 en heeft ook een Ethanol toevoeging. BP is nog de enige die 98 levert dus zonder ethanol, Tango weet ik nog niet, deze 98 komt uit Antwerpen en ben daar nog niet geweest.
Nee, ik ook niet, en heb dan nog wel een highline uitvoering met licht & zicht pakket.Heb je in je dashboard kastje een lampje eigenlijk? Hier niet namelijk, had ik wel verwacht met een licht en zicht pakket.
Heel erg vreemd, ik ga zo even bij de dealer navragen.Nee, ik ook niet, en heb dan nog wel een comfortline uitvoering met licht & zicht pakket.
Vreemd genoeg word er in het instructieboekje wel over gesproken.
En ????Heel erg vreemd, ik ga zo even bij de dealer navragen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.