Graag gedaan ...GertJan nog bedankt voor de foto's in jouw garage. Daardoor heeft m'n moeder de knoop kunnen doorhakken over welke kleur en welke velgen ze wilt
Hoe pakt jouw motor nu op bij de 120? Ik heb gisteren proefgereden in een 1.2 TSI maar vond hem best tegen vallen toen ik het gaspedaal indrukte bij 120 in z'n 5.
Misschien komt het ook wel omdat ik diesel gewend ben
GertJan nog bedankt voor de foto's in jouw garage. Daardoor heeft m'n moeder de knoop kunnen doorhakken over welke kleur en welke velgen ze wilt
Hoe pakt jouw motor nu op bij de 120? Ik heb gisteren proefgereden in een 1.2 TSI maar vond hem best tegen vallen toen ik het gaspedaal indrukte bij 120 in z'n 5.
Misschien komt het ook wel omdat ik diesel gewend ben
Inderdaad, ik had het over de 90 pk versie, maar met een boxje is er geen verschil tussen de 90 en 110 PK versie.
Opgelost!
Adapter waarden van de motor opnieuw afgesteld op de externe box.
Rijd als een zonnetje en ik kan totaal geen verschil merken OBD of externe kast.
Obd tuning was op rollenbank 141pk
Externe kastje op woord van Mark 5pk en 5nm minder.
Dus voor mij met nog 3jaar en 8maanden fabrieksgarantie super.
Hoe rijdt die van jou?
Waarschijnlijk heb je het over de 90pk versie?
Dat was ook mijn idee, vandaar dat ik hem na 2000 KM ff bij JD heb gebracht, echt een verademing.Was inderdaad de 90 pk versie, had er gewoon meer van verwacht
Overigens is die met optrekken wel vrij rap hoor, miste alleen wat power op hogere snelheden
Vreemd, wel door hun ingebouwd? Of 2e hands gekocht en zelf ingebouwd ?
Uiteindelijk dus niks bespaard, de benzine om op en neer naar Lochem te rijden gaat er nu alsnog aan.
Uiteindelijk dus niks bespaard, de benzine om op en neer naar Lochem te rijden gaat er nu alsnog aan.
Is er al bekend of (en wanneer) de software van de 6R wordt vrijgegeven, zodat de OBD-tuning mogelijk is? (voor de BlueMotion)Blij voor je dat het weer opgelost is.
Mijn boxje is ook wel iets onrustig maar niet heel extreem. Maar ja, op de 6C op dit moment nog geen OBD tuning mogelijk dus moet het er voorlopig maar ff mee doen.
Financieel ook een beetje netjes behandeld door JD? Redelijke prijs terug gekregen voor je box?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.