JepOh jij zet je kratten bier op de achterbank???
Volkswagen
Polo 6C
1.8 GTI
JepOh jij zet je kratten bier op de achterbank???
Weet je waar ik meer een probleem mee heb dat als ik die veren set wil bestelen dan staat nergens mijn model en motor type erbij, ja wel GTI maar de 1.4.Ja met zo'n installatie kan ik jou geen advies geven.
@peter.huisman je moet eens op autoscout24.de kijken om het sleutelnummer te achterhalen zoals de duitsers het ook wel noemen HSN/TSN als je daar achter bent gekomen moet je eens op ebay.de gaan kijken,zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.Weet je waar ik meer een probleem mee heb dat als ik die veren set wil bestelen dan staat nergens mijn model en motor type erbij, ja wel GTI maar de 1.4.
@peter.huisman je moet eens op autoscout24.de kijken om het sleutelnummer te achterhalen zoals de duitsers het ook wel noemen HSN/TSN als je daar achter bent gekomen moet je eens op ebay.de gaan kijken,zo heb ik het ook gedaan. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Hoi Stefan, ga je nou voor verlagingsveren of een schroefset?Iemand die mij advies kan geven?
Ik sta op het punt verlagings veren te bestellen, zou eerst een 25/30 verlaging nemen. Maar dit lijkt me toch te weinig, nu zag ik verlagings veren van vogtland. Met een verlaging van 30/50, nu wil ik dit in combinatie doen met bilstein b4 dempers. Zou dit een goeie combi zijn, of moet ik meer aanpassen?
Mvg. Stefan
Wou eerst voor een schroefset gaan maar, hoor goeie dingen over die b4 schokdempers. En wil dan de vaste verlaging doen, omdat ik de schroefsets aardig duur vind.Hoi Stefan, ga je nou voor verlagingsveren of een schroefset?
Ik zou eens informeren bij Automat Veendam wat een AP schroefset je gaat kosten inclusief montage en uitlijnen.
Ook hiervoor kun je informeren bij Automat, die hebben allerlei mogelijkheden. En Groningen - Veendam (nee geen voetbal) is maar een eindje rijden toch?Wou eerst voor een schroefset gaan maar, hoor goeie dingen over die b4 schokdempers. En wil dan de vaste verlaging doen, omdat ik de schroefsets aardig duur vind.
Haha jaa woon hoogezand dus 10minuutjes rijden haha, ik bel ze morgen wel even.Ook hiervoor kun je informeren bij Automat, die hebben allerlei mogelijkheden. En Groningen - Veendam (nee geen voetbal) is maar een eindje rijden toch?
ik heb idd net als mikkie30 een AP schroefset. zeer tevreden over. @Mikkie30 heb jij achter nog andere veren of iets dergelijks?
Vandaag bij automat veendam geweest, me even goed laten informeren en heb een AP schroefset besteld. Nu wachten tot die binnen is, dan kunnen we een datum inplannen.
Thnx jongens, voor de informatie
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.