Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
voor ~2000 euro extra krijg je een panoramadak, highline pakket en xenon koplampen. en 20.000km extra. wel weer met de 1.2 FSI motor maar als je daar niet om geeft heb je een dikke auto voor 't geld.
Wellicht zit dat in Duitsland anders... maar daar zit alles op wat een Highline heeft...
Tip: zoek een Polo in een kleur die je bevalt, want een auto op een fatsoenlijke manier overspuiten kost een godsvermogen.
prachtige trendline!
Die man heeft zoveel kennis.
Ik weet niet of je zijn ding al hebt gelezen maar als je ziet wat hij allemaal heeft gedaan
Maar ik kan natuurlijk niet in jouw budget kijken maar is een iets duurdere met misschien wel meer kilometers iets veiliger?
En zelfs een luxere uitvoering als je dat zou willen
Ik zou zelf persoonlijk niet een polo met zo weinig km's kopen (mijn mening)
Je weet niet wat er mis mee is behalve als je een proefritje maakt.
Woon je trouwens dichtbij duitsland? Aangezien je op duitse site's zoekt
h4 koplampen, voorste grill (onder en boven), stuur, pook, teller, lichtschakelaar, stoelen, deurpanelen, geen speakers in de achterdeuren, rcd210...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.