Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
... hebben al die mensen die jij gesproken heb zelf al kapotte verstuivers gehad?
Heb je iets in de bingo? Kunt altijd een pb'tje sturenWat is je budget?
364k aangetikt met m'n 1.6 tdi op 140 pk. Dit was geen enkel probleem , bij moment van inruil reed hij nog als een zonnetje.
Ik zeg ook 1.6 tdi
Niet dat ik weet, maar beide zijn autoverkoper (nee ze hebben geen eigenbelang in deze haha ) dus zullen vast wel wat voorbij hebben zien komen?
Hoe rijd dat nou die 140pk? Geen last van dipje voor hij opkomt? Verbruik nog acceptabel?
Wellicht wel ja! Ik stuur je een pbHeb je iets in de bingo? Kunt altijd een pb'tje sturen
Het reed super ! In combi met de dsg7.
Dipje ?? Die was er niet, vanaf het begin tot het einde was het vermogen er.
Dat valt me dan toch wel weer tegen.. Ik had verwacht dat 1.2 en 1.6 wel iets, maar niet zo gigantisch in verbruik zouden schelen.Het verbruik vond ik netjes, gemiddeld 1op15. Maar dat was met mijn rijstijl. Op de lange stukken is 1op19/ 1op20 goed haalbaar.
Dat is goed om te horen! Binnenkort gewoon eens een proefrit maken ergens.
Dat valt me dan toch wel weer tegen.. Ik had verwacht dat 1.2 en 1.6 wel iets, maar niet zo gigantisch in verbruik zouden schelen.
gewoon lekku trappeDe Polo 1.6 TDI DSG van mijn moeder haalt gemiddeld makkelijk 1 op 24, en dat met een zware rechtervoet.
Als je echt economisch gaat rijden, bijvoorbeeld op een provinciaal achter een vrachtwagen, is 1 op 30 gemiddeld te doen.
Ik zit normaal gesproken rond de 1 op 20/21. Heb dan ook beton in de schoenen
De Polo 1.6 TDI DSG van mijn moeder haalt gemiddeld makkelijk 1 op 24, en dat met een zware rechtervoet.
Als je echt economisch gaat rijden, bijvoorbeeld op een provinciaal achter een vrachtwagen, is 1 op 30 gemiddeld te doen.
Ik zit normaal gesproken rond de 1 op 20/21. Heb dan ook beton in de schoenen
Ik rij zelf ook met een handbak. Gemiddeld 1 op 20 ongeveer. (Zonder beton in de schoenen )Ik rij met een handbak 1.6 max 1 op 18 met heel veel 120 cruisecontrol op de snelweg. Ik snap er helemaal niks van.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.