Ga jij ze ook wit spuiten?
Wit? Is gewoon silver hoor maar nee hou ze zilver
Volkswagen
Polo 6R
1.6 TDI Highline
Ga jij ze ook wit spuiten?
je orginele airbag van de polo past hier niet in!, lijken bijna het zelfde maar verschillen dus toch net een klein beetjeDamn ik wil hem 150 euro is wel veel geld [emoji28][emoji28]
Kan ik hem morgen in het echt bewonderen[emoji106]
Komt goed de spiegelreflex gaat mee dus de foto's stuur ik je dan wel
Komt goed de spiegelreflex gaat mee dus de foto's stuur ik je dan wel
volgens mij is dat reddevil niet
Dank u dank u[emoji106]
Zal vanavond de foto's hier plaatsen van jou polo [emoji6]
Leuk, 9N3 lampen in je 9N. Dacht dat dat niet kon. Heb je daarvoor nog meer moeten aanpassen.Super bedankt!
naar mijn weten gehele voorkopLeuk, 9N3 lampen in je 9N. Dacht dat dat niet kon. Heb je daarvoor nog meer moeten aanpassen.
In je handtekening staat trouwens 9N3 maar je hebt een 9N.
Leuk, 9N3 lampen in je 9N. Dacht dat dat niet kon. Heb je daarvoor nog meer moeten aanpassen.
In je handtekening staat trouwens 9N3 maar je hebt een 9N.
wat versta je onder gehele neus, ik neem aan inclusief radiateurfront enzo?Klopt ik heb een gehele neus van de 9n3 erop gezet past 1op1
Oh haha heb geen idee hoe ik dat verander mja maakt me niet zoveel uit in de titel staat 9n/3
wat versta je onder gehele neus, ik neem aan inclusief radiateurfront enzo?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.