mijn polo stond vlakbij die van @reddevil en daar heb je geen foto's van?
Maar jouw auto ziet er goed uit
Flinke operatie lijkt mij dat.Klopt ik heb een gehele neus van de 9n3 erop gezet past 1op1
Oh haha heb geen idee hoe ik dat verander mja maakt me niet zoveel uit in de titel staat 9n/3
Flinke operatie lijkt mij dat.
Aanpassen kan je doen in je profiel. Ik zag het niet in de titel maar onderaan je berichtjes.
Beterschap!!
en hoe werkt dit? aangezien ik wel aux heb maar geen bluetoothGister weer wat gekocht voor in de auto een bluetooth dongle laat ik maar zeggen aangezien m'n bluetooth niet werkt op de kenwood radio ga ik dit eens proberen het kastje sluit je aan op je 3,5 mm input en dat kastje verbind met je telefoon zo kun je op je aux functie gewoon muziek draadloos afspelen en dat voor maar 4 euro
en hoe werkt dit? aangezien ik wel aux heb maar geen bluetooth
Hulp gevraagd ik zou het wel geinig vinden om een klein sierstukje te monteren op mn uitlaat maar ik wil de uitsparing niet uitzagen iemand ideetjes? Ik weet dat een gti eindemper en gti bumper stuk mooier is..
ja ik heb ook een enkele pijp schuin gebogen een 1.4 16v maar vind het jammer dat je een uitlaat uitsparing in de bumper hebt terwijl je de pijp niet eens kan zienIk zit precies met dezelfde idee, heb jij ook en enkel pijpje? gebogen?, wil ook niet zagen in mijn bumper, stukje van de uitlaat kan nog.
ja ik heb ook een enkele pijp schuin gebogen een 1.4 16v maar vind het jammer dat je een uitlaat uitsparing in de bumper hebt terwijl je de pijp niet eens kan zien
Ik heb het sierstuk van een GTI er op gezet, dan past het wel.
Ik had standaard 2 pijpjes die schuin naar onder liepen, en de GTI sierstukken lopen schuin omhoog,
Beetje slijpen en lassen en dan kun je ze keurig in de huidige opening van de lip zetten. zonder hier een stuk uit te moeten zagen.
Want een andere optie is, is een GTI diffuser.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.