Denk dat die eerste een gammel kraak ding is.
gezien de montage punten en de arm.
Ja lijkt mij ook
Volkswagen
Polo 6R
1.6 TDI Highline
Denk dat die eerste een gammel kraak ding is.
gezien de montage punten en de arm.
Soms kun je geluk hebben
Imitatie kan ook prima zijn hoor mijn middelste grill komt ook van andere kant van het water.
Soms kun je geluk hebben
Imitatie kan ook prima zijn hoor mijn middelste grill komt ook van andere kant van het water.
Help! Welke armsteun is beter? Wil niet zon gammel en kraak armsteun
Ik heb de bovenste armsteun nu twee jaar en meteen bij de montage een ijzeren plaat onderin gemaakt en die bij de handrem geschroefd. Dit gaat niet meer kapot. Maar laatst ging ik er perrongeluk met mijn hele gewicht op hangen en brak het plastic aan de achterkant door gisteravond heb ik er toevallig nog een ijzer plaat onder gemaakt en aan het aluminium framepje van de steun zelf gemaakt en nu gaat hij niet meer kapot denk ik zo. Ik zou dus voor de bovenste gaan deze is namelijk goed te verstevigen. de onderste is ook zwart plastic en komt dus ook niet overeen met de rest van het interieur. Het zijn overigens precies dezelfde universele armsteunen. Alleen de ondervoed is anders. De kwaliteit valt me eigenlijk niet tegen had het om te testen maar bevalt me best goed zo.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.