1.9 zijn goede blokken, en wie wil er nou geen 170 pk in z'n Polo?
Heb je dat bij een seat dealer gevraagd?Net even geinformeerd voor een cupra onderlip deze koste 53 incl de btw belachelijk veel van de week informeren in duitsland
Heb je dat bij een seat dealer gevraagd?
Bij een vw dealer is dat lipje zoiezo duurder.
Heeft mij 36,60euro gekost .
1.9 zijn goede blokken, en wie wil er nou geen 170 pk in z'n Polo?
mijne loopt idd ook op 3 cilinders....
maar net dat beetje extra bevalt me meer dan goed.
ha, ik 1 op 21 @Danny1995
Hmm, goede reden om hem eens te chippen... echter krijg ik al zat van die fanmail uit Leeuwarden toegestuurd in deze staat. Mag niet klagen over de prestaties. Wil nog een keer op de autobahn de top testen, maar moet toch denk ik wel richting 170km/h gaan. Maar jij had dan ook de 70pk versie, dat zal denk ik ook net iets ander hebben gereden
@Robin66079
Denk dat je met een 1.4 TDI gechipt al best wel leuke stoplichtsprintjes kunt doen, ik kan de meeste standaardwagens prima bijhouden in standaard staat, al zal je met een 1.9 natuurlijk helemaal snel weg zijn.
Als zware rechtervoet heb kan ik t ook wel merken hoor.
Ligt echt aan hoe je rijdt
Ik heb enkele jaren geleden een Golf 4, 1.9 TDI gehad met 150 pk getuned naar 200 pk. De 1.9 TDI is in de basis een zeer sterke motor. Zwak punt zijn wel de verstuivers. De Polo 101 pk (met 5 bak) is in theorie zuiniger dan de 130 pk (met 6 bak). Ik durf niet zeggen of dit in de praktijk ook zo is. Aangezien je met een 6 bak een lager toerental kunt rijden. De 130 pk is minder verkocht en daardoor ook waardevaster dan de 101 pk.Heeft iemand hier ervaring met de 1.9 tdi blokken met 101 of 130pk, en wat die ongeveer op verbruik doen ? Ik zit er toch misschien aan te denken om mijn auto te verkopen eind van het jaar ofzo aangezien ik nu gewoon veel te veel rij en elke week/anderhalve week aan de pomp sta met een dorstige 1.4 en dit niet echt gunstig is voor de portomonee
Ook is de 1.9 tdi ook leuk nadat ie bijv naar JD is geweest de 101 pk gaat naar 140pk en de 130pk naar 170pk
Vraagje, welke knoppen zijn dit, die van de kachel,enz...Is het gewoon en klik systeem?Ik krijg mn radio niet verder erin gedrukt iemand een oplossing? Heb al haakse bochtjes erin zitten zodat de tulpkabels niet in de weg zitten
Vraagje, welke knoppen zijn dit, die van de kachel,enz...Is het gewoon en klik systeem?
Ik heb een 1.9TDI, 101pk.
Bij VAGtechniek een maattuning gedaan, nu 150pk.
Verbruik is sterk afhankelijk van je rechter voet. Ik rij gemiddeld 1 op 18/19. Bij erg hard trappen 1/15 en heel rustig, 100 op CC, langzaam optrekken etc, 1/22.
Voornamelijk het extra koppel maakt het soepeler om te rijden.
Heb weinig problemen met de auto.
Mijn remschijven achter hebben wel veel roest vorming, laatst weer opmerking over gekregen bij APK.
En rondom EGR klep lijkt wat olie te lekken. (EGR is met software gesloten tijdens tuning).
Succes met zoektocht naar een mooi exemplaar!
deze ga ik zekers bestellen, ze geven ook netjes licht?Dit zijn knoppen van jawel aliexpress [emoji23] gewoon klik systeem oude eraf trekken en nieuwe erop
Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/f63aQR7F
deze ga ik zekers bestellen, ze geven ook netjes licht?
Robin kan het kloppen dat ik je auto gisteren in Arnhem gespot heb? Zo ja, mijn Polo stond een kleine 20 meter verderop .
Gelijk maar even een update plaatsen[emoji2] van de week een sierstukje op de demper geplaatst best geinig zo en net via aliexpress het onderste chrome stuurclipje besteld
Heyyy, die eind stukje, waar heb je die nou weer vandaan , heb je specificaties? moet er ook en stuk uit de bumper?, ben al tijdje opzoek naar en eind stukje (die met en knikje naar beneden loopt)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.