had ik ook, probeer eens om 1 van de doppen aan achterkant eraf te halen.
Wat zoek je nog?Net nog even bij de autosloop geweest had helaas maar 2 polo's staan er zat niks tussen wat ik zocht helaas wel een euro gevonden in een auto[emoji23] wat je vind mag je houden toch[emoji849]
Handrem van de 6R?
Past zo in een 9N3, heb ik laatst ook gedaan.
http://www.wwva.nl/nl/product/inter.../handrem-hendel-leer-leder-vw-polo-6r-5drs-09
nice, onze size fits all? of gewoon sloop
Het zijn de details he!
Ik heb hem vroeger ook eens gehad, totdat ie weg was
Mooi polotje!
Voor vocht in de koplamp even kap eraf halen en je verlichting en groot licht aan zetten kan soms helpen!
Hey ruittie dankjewel hoe gaat ie bij de ford? Het vocht is weg gister hele poos in de regen gereden maar geen vocht dus ik vind helemaal mooi[emoji13]
Toen ik een hele tijd geleden in Duitsland was voor een grote reparatie heb ik er eentje van een nieuwe Polo in de showroom afgehaald om die te proberen. Maar hij bleef niet zitten. Daarom maar niet gekocht.Klein update[emoji106]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.