Robin66079
Bekend lid
Hoe wordt die cupra lip bevestigd? kan er een overnemen voor 35 euro in de verpakking is dat duur?
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Das een keurige prijs.Hoe wordt die cupra lip bevestigd? kan er een overnemen voor 35 euro in de verpakking is dat duur?
Ik heb volgens mij 45 euro betaald bij de SEAT dealer..
We zouden eigenlijk een goede how-to moeten maken voor het monteren van de cupra lip
Is een beetje lastig voor mij op dit moment: https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...voor-je-auto-gekocht.7959/page-92#post-159540Ja doe dat maar[emoji106]
Is een beetje lastig voor mij op dit moment: https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...voor-je-auto-gekocht.7959/page-92#post-159540
Misschien kan jij wat fotootjes maken als je aan de slag gaat?
Ik hem nog niet gekocht ik twijfel het liefst heb ik een bluemotion lip
Succes die zijn zeer schaars heb er zelf ook naar gezocht , nieuw zijn ze niet te betalen ze durfen er €435 euro voor te vragen[emoji15]
Belachelijk he schooiers stond er laatst een op mp te koop een witte maar helemaal vol met beschadigingen
Kak... ik ben dus nie de enige die er zoekt haha.
Die witte was echt schandalig...
Miss kunnen we groepskorting krijgen als we er 4 bestellen
@reddevil , @Robin66079
Reactie van Pouw:
Hartelijk dank voor uw offerteaanvrag,
De onderspoiler(in de grondlak) kost nu € 442,38 inclusief btw per stuk, zodra er 4 tegelijk besteld worden kunnen we hier € 398,14 per stuk van maken.
Bovenstaande prijzen zijn uiteraard excl. montage en spuitkosten(in kleur).
We kunnen alleen niet garanderen of deze zo op uw bumper te monteren is, want ik begrijp dat deze onderspoiler niet af fabriek gemonteerd zit op uw auto.
Wellicht heeft u daar zelf al wat over gelezen / uitgezocht.
Ook is het zo dat speciaal bestelde delen niet geretourneerd kunnen worden.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw positieve reactie graag tegemoet.