ramon908
Lid
Goedemiddag allemaal,
Sinds afgelopen week heb ik misfire gehad op cilinder 1.
Diezelfde dag zijn we nog naar de garage geweest en zijn er 4 nieuwe originele VW NGK bougies en ook zijn de bobines vervangen. De auto liep gelijk een stuk beter uiteraard, eigelijk weer zoals het zou moeten dus.
Totdat wij vandaag op de snelweg een vrachtwagen wilde halen en even flink dooraccelereerde. Rond de 3500-4000 toeren hielde de wagen wederom in en schokte. Ik kreeg echter geen foutmelding. Auto was uitgelezen bij VAGTechniek in Nuenen en tevens de misfires gelogged alsook de brandstofdruk. Dit leek vanochtend dus prima.
Nu vraag ik mij af waar dit nog meer aan zou kunnen liggen. Op internet lees ik verhalen over de ECV of dergelijke voor de nokkenas welke lekt en er een vacuüm ontstaat? Weet iemand waar bovenstaande aan zou kunnen liggen? Het probleem treed dus enkel op onder last dooraccelereren in hoger toerenbereik. Stationair loopt hij keurig overigens
Sinds afgelopen week heb ik misfire gehad op cilinder 1.
Diezelfde dag zijn we nog naar de garage geweest en zijn er 4 nieuwe originele VW NGK bougies en ook zijn de bobines vervangen. De auto liep gelijk een stuk beter uiteraard, eigelijk weer zoals het zou moeten dus.
Totdat wij vandaag op de snelweg een vrachtwagen wilde halen en even flink dooraccelereerde. Rond de 3500-4000 toeren hielde de wagen wederom in en schokte. Ik kreeg echter geen foutmelding. Auto was uitgelezen bij VAGTechniek in Nuenen en tevens de misfires gelogged alsook de brandstofdruk. Dit leek vanochtend dus prima.
Nu vraag ik mij af waar dit nog meer aan zou kunnen liggen. Op internet lees ik verhalen over de ECV of dergelijke voor de nokkenas welke lekt en er een vacuüm ontstaat? Weet iemand waar bovenstaande aan zou kunnen liggen? Het probleem treed dus enkel op onder last dooraccelereren in hoger toerenbereik. Stationair loopt hij keurig overigens