Ik zie dat die antenne geschikt is voor:
- WEBASTO => ???
- GSM/UMTS => telefoon
- GPS => navigatie
Enig idee wat ze bedoelen met geschikt voor "WEBASTO"?
Webasto is een merk voor standkachels en open daken.
Gaat mij alleen om radio ontvangst. ... Ontvangst is nog wel goed met deze antenne?
Maandag was ik bij de dealer Wittebrug op de Kerketuinenweg in Den Haag voor het afspreken van mijn bijna 4 jaar oude Polo voor de APK.
Er stond zowaar een blauwe BlueGT de eerste die ik nu dus in het echt zie.
Hij ziet er echt dik en mooi uit alhoewel ik niet weg ben van de dakantenne.
Mijn verbazing was wel groot dat ik geen schuifbladen onder de stoelen kon ontdekken terwijl ze wel in de standaardlijst staan. Ik gebruik ze veel voor spullen uit het zicht op te bergen dus ...... vreemd
Zoals ik de prijslijst lees, vervallen bij alle bluemotion modellen (start/stop systeem) de schuifladen onder de stoelen. Dus geen verrassing dat er geen laden zijn.Maandag was ik bij de dealer Wittebrug op de Kerketuinenweg in Den Haag voor het afspreken van mijn bijna 4 jaar oude Polo voor de APK.
Er stond zowaar een blauwe BlueGT de eerste die ik nu dus in het echt zie.
Hij ziet er echt dik en mooi uit alhoewel ik niet weg ben van de dakantenne.
Mijn verbazing was wel groot dat ik geen schuifbladen onder de stoelen kon ontdekken terwijl ze wel in de standaardlijst staan. Ik gebruik ze veel voor spullen uit het zicht op te bergen dus ...... vreemd
Zoals ik de prijslijst lees, vervallen bij alle bluemotion modellen (start/stop systeem) de schuifladen onder de stoelen. Dus geen verrassing dat er geen laden zijn.
Wat is er mus met de antenne?
Bij mij onder de bijrijdersstoel zit wel een lade, alleen onder de besuurdersstoel niet.
Maar dat komt wss meer door het feit dat alle BlueMotions opgeleukte trendline's zijn
Das mooi voor jou.
Maar het gaat nu toch over de blueGT.
Zie pagina 15 van de prijslijst: http://www.fleetwise.nl/sites/default/files/vwdownloads/Polo%20per%201%20januari%202013.pdf (en yes, ik weet dat op pagina 7 van de prijslijst staat dat de blueGT wel laden zou hebben).
Jij had het over BlueMotion modellen, dus auto's met startstop
Maar specifiek voor de blue gt zou het zeker jammer zijn als deze er niet inzitten, het zijn erg fijne vakken.
Waar ik ook benieuwd naar ben, is of deze bakjes ook na te plaatsen zijn. Zou dan zeker nog 1 extra naplaatsen.
Zoals ik de prijslijst lees, vervallen bij alle bluemotion modellen (start/stop systeem) de schuifladen onder de stoelen. Dus geen verrassing dat er geen laden zijn.
Wat is er mis met de antenne?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.