Antenne is hetzelfde als elke andere polo 6R?
De dakantenne vind ik gewoon niet mooi is persoonlijke smaak dat weet ik wel.
Nou ik zit ook nog te wachten hé op mijn Polo BlueGT Candy White, dus nog niet sluiten graag.
Ik zag ergens voorbij komen dat cruise control niet standaard is op de BlueGT ? vreemd want in de standaard lijst staat hij wel.
Maar goed daar staan de lade's onder de voorstoelen ook op en die zitten er ook niet in.
Ben benieuwd.
Dit is trouwens "mijn" Polo bestel topic dus zodra ik hem heb mag die op slot ;p Mag je je eigen topic maken!
Joh ik wist niet dat als je een topic start dat je dan ook bepaald dat hij gesloten wordt., sorry hoor. Maar goed dan open ik wel een "eigen" topic met Polo BlueGT Candy White.
Joh ik wist niet dat als je een topic start dat je dan ook bepaald dat hij gesloten wordt., sorry hoor. Maar goed dan open ik wel een "eigen" topic met Polo BlueGT Candy White.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.