Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal je eerlijk zeggen je merkt uiteraard wel iets verschil, maar net zoals mijn GTE blijft het comfort er gewoon. nu 20km gereden.Ben wel benieuwd hoe dat rijdt (in de verschillende rijprofielen) tov het origineel
dat klopt dat had ik met mij. Golf ook wel eens, maar als dat alles is af en toe.. het oog wil ook wat hahaOk, dank. Ik was er bij mijn twee vorige Skoda's ook wel tevreden over en vond het comfort goed te doen. Achteraf met de ervaring met de GTI, was het best behoorlijk hard. En bij sommige obstakels, gelukkig niet al te vaak en ook zonder dat je het echt aan kon zien komen, gaf het een rotklap.
Gister de polo verlaagd met een Eibach sportline setje, ziet er een stuk beter uit.
Nu nog even de juiste maat spacers er tussen zodat de wielen netjes aansluiten met de wielkasten en ik ben tevreden.
Voor:
![]()
Na:
![]()
![]()
Zijn besteld komen woensdag!Tijd voor spacers![]()
hoeveel mm spacers heb je besteld?Zijn besteld komen woensdag!
Voor nu 10mm voor en 13mm achter, wellicht zou achter nog 15 kunnen en de 13 naar voor, maar wil echt neit dat er ook maar iets buiten die wielkast uit komt. moet gewoon strak aansluiten.hoeveel mm spacers heb je besteld?
Waar heb je deze besteld ?Voor nu 10mm voor en 13mm achter, wellicht zou achter nog 15 kunnen en de 13 naar voor, maar wil echt neit dat er ook maar iets buiten die wielkast uit komt. moet gewoon strak aansluiten.
uhh ja dat is een goeie, ik heb de 13mm bij Stroeve motorsport vandaan in Hardenberg.Waar heb je deze besteld ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.