Polo mistlampen

Ik heb zojuist mijn mistlampen aangesloten en functioneren perfect!
Stappenplan:
- verwijder de roosters en monteer de mislampen
- vervang de lichtschakelaar en monteer hier het korte kabeltje van de kabelset aan (lees handleiding voor juiste aansluiting)

Waar velen probelemen mee hebben/hadden (ik zelf ook) is het naar binnen brengen van de lange kabel die vanaf de mistlampen komt.

- verwijder het linker voorwiel om ruimte te creeren (ik was winter/zomerbanden aan het wisselen dus had hem er al afliggen)
- aan de bestuurderskant achter de wielkuip tegen het schutbord zit een plastic kap. schroef het onderste schroefje los.
- nu kun je het paneeltje iets open trekken.
- steek hier de kabel doorheen die naar binnen moet.
- de kabel komt nu uit in de ruimte tussen de linker deur en de auto (waar je deurs chanieren zitten)
- achter de rubber hoes waar je kabels naar je deur doorheen lopen zit nog een ronde rubber dop.
- met een beetje lenige arm kun je deze van binnenuit de auto los drukken.
- ik heb hier met een schroevendraaier een klein gaatje ingemaakt en de kabel doorheen geduwd.
- vervolgens kun je hem binnen weer oppikken en de kabel die vanaf de lichtschakelaar komt verbinden met deze kabel die van de mistlampen afkomt.

ik heb er een zwevende zekeringhouder met een zekering van 10 amp in gedaan.

De min aansluiting van de kabelboom kun je op de accu aansluiten.

Klaar is Kees!
 
Inderdaad Ivo, zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan.
Alleen ik heb niet de wielkuip eruit gehaald maar een wat dikker ijzerdraad achter het scherm langs gedrukt.

Ok bij mij werken ze eindelijk ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!