Polo mistlampen

Wat het makkelijkste is..
Massa op massa punt in de motorruimte of massa van de accu. kabel naar binnen leggen. zwevende zekering tussen je licht schakelaar en de pluskabel naar je mistlampen. 15 AMP idd.
Alleen even een een goede manier vinden om dus de kabel naar binnen te krijgen. Via de ontgrendeling van je motorkap is ook niet alles want daarvoor moet nog je paravan er af en het rubbertje is behoorlijk krap dus daar krijg je niet makkelijk iets bij gestoken.

Bij die set die ik had besteld zitten de lampen/kapjes/schroeven/2 extra h3 lampen/lichtschakelaar/bekabeling. Alles ligt er ik hoef alleen nog maar die kabel naar binnen te brengen.
 
Ik heb dan een vraag :Hoe

sluit ik een zekering aan tussen de draad?
Kan ik die ook in mijn zekeringskast moteren ( de draad en zekering ) en zo ja hoe doe ik dat en waar moet ik hem dan monteren!
15ampere zekering er tussen?
mvg

de kufatec kabel komt met stekkers die in je zekeringkast passen.
Je maakt m open, stekkers erin zekering erin, en dan weer dicht.

als je geen kufatec kabel hebt is een zwevende zekeringhouder uiteraard ook een oplossing.
zijn overal wel verkrijgbaar.

nood oplossingen kunnen ook,
gewoon 2 geisoleerde stekkertjes tussen de draad zekering tapeje of tywrap eraan en goed weg hangen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Vandaag de bekabeling binnen gekregen!
Alleen kreeg ik 2 kabeltjes extra mee geleverd.

Weet iemand waar deze voor bedoeld zijn?
Ik heb een vermoeden maar weet t niet zeker.


Ik dacht dat ik het met de kabelboom met 2 stekkers wel kon monteren maar krijg er dus 2 kabeltjes bij.

Iemand?

Van de kabelboom :

FotoID6PA7Q3-1.jpg


Van de kabels die erbij geleverd waren :

Foto3KE3OMSJ-1.jpg
 
Als het goed is krijg je kabels er bij voor:
- lichtschakelaar naar zekeringkast
- zekeringkast naar "doorgeefstuk" onder je ruitenwissermotor in het schutbord
- en kabel waar de stekkers voor je mistlampen aanzitten zit een massa punt en een pluskabel. de pluskabel gaat ook naar het "doorgeefstuk"

Ik heb eventueel nog wel een handleiding (is wel in het Duits)
 
Vanmiddag ziekelijk hard lopen vloeken op die kut methode haha!

Had het eerste schutbord etc allemaal los liggen en mn ruiten wisser motor ook gedemonteerd.
Valt mn kabelboom op de grond en stap ik er bovenop :-(
Dus de 2 plastic verbindingen voor op de mistlamp aan puin.

Alles dus voor niets gedaan!!!
Mooi kloten dus, maar weet iemand een onderdeel nummer van de platic kapjes, dan bestel ik die even nieuw!

Maar snap er ondertussen nog geen ene reet van hoe het zit met die kabel in het doorgeefstuk, ik krijg hem er niet vast in geklikt!

En anders laat ik de zooi wel leker wezen ;)
 
onderdeel nummer weten ze bij de dealer en automaterialen zaak wel.
is een standaard stekker die wel eens groen word,
ff kijken watvoor lampje je wil/kan monteren, weten zij welke stekker het is.

en. waarom doe je t nou op de moeilijke manier?
ik had je gewaarschuwd.
en als dat met die pokke stekkertjes niet luk douw dan gewoon n boortej door de stekker en dan het snoer er doorheen, druppie kit ertegenaan en klaar.
nouja draadje in je auto weer aan elkaar knopen vezelf.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Vandaag de bekabeling binnen gekregen!
Alleen kreeg ik 2 kabeltjes extra mee geleverd.

Weet iemand waar deze voor bedoeld zijn?
Ik heb een vermoeden maar weet t niet zeker.


Ik dacht dat ik het met de kabelboom met 2 stekkers wel kon monteren maar krijg er dus 2 kabeltjes bij.

Iemand?

idd, de 2 korte kabeltjes zijn voor van de verlichtingschakelaar naar zekeringkast,
en van zekeringkast naar doorvoer.(schutbord)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Heb stekkers kunnen regelen.

nu alleen nog zien dat ik die kabelboom er ooit in krijg.
Via het doorvoerstuk kreeg ik het niet voor elkaar de vorige keer!

Ik moet haast wel via het doorvoerstuk werken lijkt mij, omdat ik die andere 2 kabels ook heb die vanaf het doorvoerstuk naar de zekeringskast gaan en van de zekeringskast naar mn schakelaar?

Iemand misschien een nederlandse handleiding?
Ik kom er gewoon niet uit
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!