Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is allemaal riem geworden ketting heeft toch te veel problemenEven een ander vraagje van mij, gewoon vanuit nieuwsgierigheid.
Heeft de nieuwe polo aw een distrubitieketting of een distrubitieriem?
Aangezien er al een aantal mensen hier hun nieuwe polo aw hebben ontvangen kan iemand daar vast wel een antwoord op geven.
Dat is van het R-Line exterieur pakket.Die 2 zilveren uitlaat outtakes, is dat standaard?
Ik heb op de VW configurator gekeken maar ik kan nergens een R-Line interieurpakket aanvinken.
Bestaat dit wel op de nieuwe Polo?
Lijkt me sterk dat dit niet mogelijk is.
Van de nieuwe R-Line eigenaren zie ook niemand met een R-Line interieur.
Very strange
Kijk je wel bij een Highline? Bij de andere is het niet mogelijk.
Very strange
Het R-line exterieur kun je afzonderlijk bestellen van het R-line interieur. Verder was het aantal maanden onbekend wat de levertijden zouden zijn voor als je voor het R-line spul zou kiezen.
R-line interieur is overigens pas vanaf februari beschikbaar in de configurator. Terwijl de nu geleverde Polo's veel eerder zijn besteld. Genoeg redenen dus waarom er nog geen Polo te zien is met R-line interieur.
Ik heb op de VW configurator gekeken maar ik kan nergens een R-Line interieurpakket aanvinken.
Bestaat dit wel op de nieuwe Polo?
Lijkt me sterk dat dit niet mogelijk is.
Very strange
Eindelijk
Zaterdag ophalen.
Kleur word hoogstwaarschijnlijk Ivory Silver, White Silver of Black Pearl, hoop dat ze deze kleuren bij de dealer hebben staan.
Hallo Tom, welkom hier. Heb je Reflex Silver ook overwogen? Ik dacht dat die kleur heel dicht tegen White Silver aanlag, tot ik bij de dealer de twee verschillende zilveren Polo's naast elkaar zag staan. Verder heb je een mooie auto samengesteld! Succes met de onderhandelingen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.