Ik krijg een foutmelding te zien.
Zo zou mijne uit moeten zien
Volkswagen
'03 Polo 9N
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik krijg een foutmelding te zien.
Zo zou mijne uit moeten zien
Sport onderstel is een tijdje niet leverbaar geweest. Eind december weer leverbaar en inderdaad standaard op de Highline. In mijn eerste offerte was daarom de Highline lager geprijst.Nou blijkbaar niet als je in 2017 besteld hebt. Ik heb het er niet op zitten. Daarom het sportonderstel los besteld. Staat op jouw factuur sport select vermeld? Heel veel gedoe over gehad. Als we begin 2018 de bestelling hadden aangepast was de bpm hoger geworden en had ik €395 extra moeten betalen voor sport select en was de levertijd nog meer opgeschoven. Dus niet gedaan. Stuggere vering hoeft voor mij niet, maar drive select is wel erg jammer dat jet er niet op zit.
Wel over nagedacht, maar ben niet zo'n fan van de R-Line stiksel in de stoelen. Daarom gekozen voor het Style pakket + Sportonderstel + R-Line exterieur met ook andere bekleding en donkere hemel. Het R-Line stuur is wel mooier! . Wanneer krijg jij de Polo?
Wellicht kennen jullie deze website al: http://volkswagen-r.de/de/r-line/polo/
Hij is wel een stuk meer verlaagd dan de 15 mm van het sportonderstel.
Sport onderstel is een tijdje niet leverbaar geweest. Eind december weer leverbaar en inderdaad standaard op de Highline. In mijn eerste offerte was daarom de Highline lager geprijst.
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Mijn bestelling is van de kerstweek. Toen was dus de Highline al met sportonderstel standaard. Ook de prijs, Incl verhoging van 2018. Ik verwacht de auto deze week nog bij de dealerWanneer heb jij je samenstelling nog aangepast? In 2017? Heb je toen ook de BPM verhoging van 2018 moeten bijbetalen of alleen de meerprijs van sportselect? Wanneer is jouw geplande levering?
Mijn dealer zei op 6 december:
Helaas kunnen ze Sport Select en/of Driving Profiles niet toevoegen, dan zou ik een geheel nieuwe moeten bestellen. Dat betekent dan echter ook dat we alle hogere prijzen van 2018 moeten aanhouden en dat de levertijd nog verder oploopt naar april.
Nou, we zitten nu in april en geen sport select.
Mijn bestelling is van de kerstweek. Toen was dus de Highline al met sportonderstel standaard. Ook de prijs, Incl verhoging van 2018. Ik verwacht de auto deze week nog bij de dealer
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Klacht indienen bij de dealer?Ik ben het wachten meer dan moe. Ik wacht al vanaf 1 september 2017. Auto zou 1 januari geleverd worden. De auto staat nu al een week in Rotterdam. En dat weet ik niet van mijn dealer. Elke keer 'mits de planning niet veranderd'. Allemaal smoesjes. Twee ± maanden geleden van PON al een brief gehad met excuses en een dinercheque van €100. Auto zou in WK 12 bij de dealer zijn. Zitten nu in WK15.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.