Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Jpv ziet er mooi uit!
Sport select onderstel is toch dat je naast de versnellingspook een knopje hebt waarmee je kan switchen tussen eco, normaal, sportief en individueel of is het toch iets anders?
Ik heb net de eerste 1000km gereden
Zojuist even bij de opslag mijn nieuwe Polo bekeken welke ik 1 mei mag ophalen
De auto is in November 2017 besteld, maar heeft toch echt Sport Select erop zitten en volgens mij ook het sportonderstel aan de hoogte van de auto te zien. Achter lijkt hij redelijk laag. De voorkant heeft de transportblokken er nog onder zitten dus ik weet niet hoe ver dat nog zakt.
Ik heb hem in Reef Blue.
Zo te zien heb jij Urano Grey?
Heb net te horen gekregen dat de geplande aflevering (week 18) niet zal worden gehaald. Er komen zeker nog 'enkele weken' bij. Heb aan de telefoon koeltjes gereageerd op dit bericht, maar heb daarna mijn hele voorraad krachttermen even doorgenomen.
@Polo6s Wow die 18 inch staan goed zeg! Kon je die gewoon zo bestellen bij de dealer?
Inderdaad die deurpanelen zijn jammer, maarja als dat het enige is..
Super mooie wagen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.