I wish my car had this colorway. Damn...Hey ik kom uit omgeving Spijkenisse waarom spot niemand mij
I wish my car had this colorway. Damn...Hey ik kom uit omgeving Spijkenisse waarom spot niemand mij
Ik wilde persé deze kleur. Andere kleuren waren soms gewoon goedkoper. Ben er weer superblij mee!!I wish my car had this colorway. Damn...
Als je me ziet ff flitsenga het in de gaten houden
Ik ook!ga het in de gaten houden
, nou ik heb mypolo kentekenhouder achter. En de rest gewoon volledig blackout behalve achterlichten en spiegelsSame. Maar mij herkennen jullie wel. 666 in het kenteken, dus moet wel ooit goedkomen
Snap ik, echt dik zoIk wilde persé deze kleur. Andere kleuren waren soms gewoon goedkoper. Ben er weer superblij mee!!
Woon in Rockanje en werk in hellevoet dus moeten elkaar al een keer tegen gekomen zijn denk ik
Ik ben lui. Geen zin om onderzoek te doen. Heb je een foto van je prachtmobiel?Word regelmatig aangesproken over mijn polo, bij de pomp of in de parkeergarage.
Maar word ook weinig gespot! Omgeving Harderwijk / Lelystad / Apeldoorn
hahah das ook wel vet hoor, alleen die kleur van de velgen is niet mijn ding.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.