Polo('s) Gespot!

Oke, dacht gisteren eens bijhouden wat ik onderweg tegenkom maar dat is toch best lastig als je alleen in een wagen zit. Gisteren op o.a. de A2 en de A27 gespot:
Tijd, kleur, type, kenteken, weg.
10:30 uur zwarte 6R TSI SXR
10:50 uur witte AW 514
11:23 uur 6? PLD
16:23 6? ZDR A27
6? KKF
6? 039
Zwart 9N ..THDD
6? 009

Vind het een hele prestatie dat je het allemaal onthouden hebt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Vandaag, op weg naar het BP station in Gorredijk, een zwart broertje/zusje in de achteruitkijkspiegel. Ging ook tanken. En was eveneens een oudere jongere. Even leuk superlatieven uitgewisseld over de ervaringen met de GTI
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Dames en Heren.Stick Out Tongue
Het is denk ik niet de bedoeling om elke polo die je tegenkomt hier te plaatsen.
Het is meer de bedoeling heb je een forum lid of bijzondere polo gespot ipv elke polo die er op de weg rijd..

Er rijden namelijk heeeeel veel polos
En dikke foto's plaatsen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Het is denk ik niet de bedoeling om elke polo die je tegenkomt hier te plaatsen.
Snap ik maar veel mensen zeiden dat ze nooit gespot worden, vandaar. Stick Out Tongue
Ga dit echt niet elke rit bijhouden.

Vind het een hele prestatie dat je het allemaal onthouden hebt
Ik zie 'm al zitten met een noteblokje achter het stuur
Juist, zo goed is mijn geheugen nu ook weer niet wat te zien is in de hiaten in de gegevens.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Haha
Waarderingen: JayS
Zojuist op de Pleijroute rondom Arnhem, zwarte Polo 1.2 TDI met GTI achterbumper en grill. Kenteken xx-RVB-x. Zat een blonde dame achter het stuur. Bekende?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!