Wat wil je hier mee zeggen? Dat ik geen melding mag maken van een Polo met retrofit GTI onderdelen of een 9N met LED achterlichten en een getunede bumper? Ga toch fietsen man!
VW
Polo 6R
1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering
Wat wil je hier mee zeggen? Dat ik geen melding mag maken van een Polo met retrofit GTI onderdelen of een 9N met LED achterlichten en een getunede bumper? Ga toch fietsen man!
Hahaha lees dat bericht van Robin nog maar eens en dan ook even de post van de topicstarter. Alsof dit op een rit van 75km de enige 2 Polo’s zijn die ik tegenkom en die hier dan ga noemen. Zoals ik al zei, beide Polo’s zijn met mods, beide niet standaard en dus het spotten waard. Sterkte met je zonnesteek
Oef, dat gaat een beste lijst worden Iedereen heeft een andere interpretatie over wat een 'bijzondere Polo' is.Het zou wel helpen wanneer voorzien kon worden in een wat preciezere omschrijving van wat al dan niet dient te worden verstaan onder een "bijzondere Polo".
@onlylyon Eerlijk is eerlijk, deze is wel heel bijzonder Vooral die getunde bumper!Dat zal een stuk harder gaanOef, dat gaat een beste lijst worden Iedereen heeft een andere interpretatie over wat een 'bijzondere Polo' is.
Ja en dat is nu precies de reden dat dit tot problemen leidt; al zou dat m.i. helemaal niet bezwaarlijk hoeven te zijn. Er vloeit immers geen bloed uitOef, dat gaat een beste lijst worden Iedereen heeft een andere interpretatie over wat een 'bijzondere Polo' is.
Heb jij een mooie Polo gespot? Plaats het dan hier (eventueel met foto) en wie weet kom je te weten van wie deze Polo is.
Indien je een kenteken op de foto hebt staan; denk even aan de privacy! Graag even blurren of onzichtbaar maken
Succes met spotten allemaal!
Foto!
Ze als in de auto of die vrouw? in geval van die vrouw, wil ik graag weten hoe je aan die informatie komt , hou wel van sappige verhalenAls je een dame op leeftijd interessant vind dan wil ik best een maken.
Ze is trouwens volledig standaard, geen mods enzo. Dus weet ik niet of ik hier de foto mag posten.
Het was maar een geintjeAls je een dame op leeftijd interessant vind dan wil ik best een maken.
Ze is trouwens volledig standaard, geen mods enzo. Dus weet ik niet of ik hier de foto mag posten.
Zal nooit begrijpen waarom mensen dat doen lol. Kunnen het niet hebben ingehaald te worden ofzo. En dan raar naar jou terugkijken alsof JIJ raar rijdt terwijl je rustig op CC rijdgelukkig zitten niet alle polo rijders op het forum dan kan je de reacties niet meer bijhouden denk ik, ik spotte laatst een zwarte AW GTI kenteken H-5XX-X ook niet van hier geloof ik.
Wel bijzonder was dat hij 110 reed op de rechterbaan en nadat ik hem inhaalde opeens met mach 5 er vandoor ging en als een debiel ging rijden om vervolgens weer 110 te rijden op de rechterbaan.
Zijn er ook geen nieuwe koplampen gemonteerd?Als je een dame op leeftijd interessant vind dan wil ik best een maken.
Oke, die gaat zich hier nooit melden.Wel bijzonder was dat hij 110 reed op de rechterbaan en nadat ik hem inhaalde opeens met mach 5 er vandoor ging en als een debiel ging rijden om vervolgens weer 110 te rijden op de rechterbaan.
gehoord maar niet gezien, altijd te langzaam met omdraaien op die bureau stoel van je...al een paar keer dat aso ding van @JM89 gespot..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.