Aardig bekende polo. Heeft al meerdere kleuren gehad!
Klopt ik heb hem ook wel eens in het paars gezienAardig bekende polo. Heeft al meerdere kleuren gehad!
Klopt ja. Toen zaten er Alfa Romeo velgen onder.Klopt ik heb hem ook wel eens in het paars gezien
Dat moet ik zijn geweest. Kon je niet bijhoudenWie zat er in de blauwe polo GTI AW met halogeen koplampen A9 richting Alkmaar? Was net zo leuk aan het worden..
Iemand van hier?
Alle veilingen
Troostwijk Veilingen verzorgt online veilingen uit faillissement of vrijwillige verkoop door Europa. Groot aanbod van machines en bedrijfsinventaris.www.bva-auctions.com
Nee.Dit is toch ook de site waar alle in beslag genomen voertuigen door de overheid worden geveild? Ik vraag me af of je een auto met een nare geschiedenis wel wilt haha
Jij bedoeld Domeinen. BVA Is gewoon een veilingsite. B.v. als een zaak failliet is dan veilen zij de inboedel.Dit is toch ook de site waar alle in beslag genomen voertuigen door de overheid worden geveild? Ik vraag me af of je een auto met een nare geschiedenis wel wilt haha
Dit is een overheids Instantie.Jij bedoeld Domeinen. BVA Is gewoon een veilingsite. B.v. als een zaak failliet is dan veilen zij de inboedel.
Neem aan dat je Domeinen bedoeld?Dit is een overheids Instantie.
Hier komen ook oude politie auto's ect. onder de hamer
ja ik kom uit ossZijn er medeforummers uit Oss of omgeving?
@noenoe was jij toevallig vandaag je auto aan het wassen bij EasyWash op de Escamplaan(bij de Gamma).
Stond een witte GTI en dacht de jouwe erin te herkennen.
Nice, voor mij is easywash om de hoek, dus de ideale keuze.Scherp bro! Voorheen waste ik daar wel maar nu was ik eigenlijk altijd bij de Total afslag Nootdorp, imo de beste wasboxen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.