noenoe
Bekend lid
Die is inmiddels verkocht, ik rij een AW R line. De Brescia's hadden op mijn 6R spacers nodig ivm de ET waardeou het voor die van jou even zelf moeten meten welke maat je wil hebben dan
Ex: Volkswagen
Polo 6R GTI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die is inmiddels verkocht, ik rij een AW R line. De Brescia's hadden op mijn 6R spacers nodig ivm de ET waardeou het voor die van jou even zelf moeten meten welke maat je wil hebben dan
ah! ik heb ze er onder zitten zodat deze voor en achter icm de verlaging precies goed aansluiten met de wielkastenDie is inmiddels verkocht, ik rij een AW R line. De Brescia's hadden op mijn 6R spacers nodig ivm de ET waarde
Zo ziet mijn Polo er op dit moment ook uit.
Leuk, in de polder wonen, maar als het regent en ze op het land bezig zijn geweest...
Zwarte achterlampen ook? Maatje van mij in de Polowclubnet een rode polo bij lelystad afslag mcdonalds, oettinger spoilertje en zwarte velgen. deed nog een "OK" seintje maar weet niet of je t zag.
ben benieuwd
6c gti bumper omdat het meuijer isssss6c achterbumper 6r achterlichten huh
Dat was ik
Dat was ik
6r gti achterbumper met einddemper6c achterbumper 6r achterlichten huh
jup dat was mZwarte achterlampen ook? Maatje van mij in de Polowclub
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.