Ik heb je even een pb’tje gestuurd met het adres waar je ze kunt afleveren
De mooiste uit Oss is toch die Limestone Grey Polo Highline Business R, R-lineOok een Energetic-Orange genoot regelmatig op de parkeerplaats omgeving Oss. Een R-line. Kenteken beginnend met H.
Iemand van hier?
Voor de rest nog andere Energetic-Orange genoten hier die regelmatig op de Brabantse wegen rijden (omgeving Den Bosch etc.)?
Advertentie al weg
was echt een hele dikke polo!Advertentie al weg
Ook niet helemaal geschikt voor dit topic....
ohh maar dit is van 1 ritje maar hoor... gister ochtend op een natte weg. over een stukje van 150 meter...En ik steeds denken dat de mijne erg vies was met al dat zand en modder van de polderwegen en onverharde parkeerplaats.. dan heb ik nog even te gaan!
Ik heb hem verlaagd met een Eibach Sportline kit en achter 13mm spacers + voor 10mm spacers inderdaad!Ik heb misschien een domme vraag: ik heb een AW R-Line met originele Brescia, maar bij mij lijken de velgen op de achteras meer naar binnen te staan. Heb jij spacers geplaatst of zit er af fabriek iets tussen/is de achteras anders?
Jij hebt een 6R dus je zou het voor die van jou even zelf moeten meten welke maat je wil hebben danIk heb misschien een domme vraag: ik heb een AW R-Line met originele Brescia, maar bij mij lijken de velgen op de achteras meer naar binnen te staan. Heb jij spacers geplaatst of zit er af fabriek iets tussen/is de achteras anders?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.