Dikke Polo!Dat was ik
Seat
Arona 2020
1.0 TSI 115PK DSG
Dikke Polo!Dat was ik
Ja wist ik hahaha. Eindelijk in het wild gespot@Ugur Yildirim inderdaad dat ben ik in mijn kever.
Next time maar even een handje omhoog of een keertje claxonneren. Ik had je niet gezien.Ja wist ik hahaha. Eindelijk in het wild gespot
Schaf een mooie "MyPolo" kentekenplaat houder aan, dan herkennen we elkaar!Next time maar even een handje omhoog of een keertje claxonneren. Ik had je niet gezien.
Schaf een mooie "MyPolo" kentekenplaat houder aan, dan herkennen we elkaar!
Hier heb ik laatst een heel artikel over gelezen. Diefstal van katalysatoren is dramatisch toegenomen. Zit o.a. palladium in en die prijs is verviervoudigd en stond toen op € 55.000,- per kilo. Nu moet je wel heel wat katalysators slopen (een karweitje van niets schijnt het) wil je een kilo bij elkaar stelen maar schijnbaar loont het. Vooral de Toyota Prius is een gewild slachtoffer.
Helaas doen ze dat niet.Als ze het bij de Prius houden.. heb ik er geen problemen mee
Nee, maar een les Nederlands is wel aan te raden...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.