Polo('s) Gespot!

Iemand met een electric orange polo AW vliegtuigen wezen spotten bij Schiphol vandaag? Kon helaas geen foto nemen :p Heerlijk briesje daar!

Volkswagen  Polo AW 
Wie zat er in de blauwe polo GTI AW met halogeen koplampen A9 richting Alkmaar? Was net zo leuk aan het worden..

Volkswagen  Highline Business R 
Iemand van hier? :p

Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance 
Kwam deze afgelopen vrijdag middag tegen op de A1 bij Deventer. Rond 2 uur. Herrie maakte hij en die velgen vielen op.

thumbnaisssl_Image.jpg

Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Iemand van hier? Stick Out Tongue

Dit is toch ook de site waar alle in beslag genomen voertuigen door de overheid worden geveild? Ik vraag me af of je een auto met een nare geschiedenis wel wilt haha

VW  Polo AW 2020 Comfortline 
Dit is toch ook de site waar alle in beslag genomen voertuigen door de overheid worden geveild? Ik vraag me af of je een auto met een nare geschiedenis wel wilt haha
Jij bedoeld Domeinen. BVA Is gewoon een veilingsite. B.v. als een zaak failliet is dan veilen zij de inboedel.

Volkswagen  '03 Polo 9N 
@noenoe was jij toevallig vandaag je auto aan het wassen bij EasyWash op de Escamplaan(bij de Gamma).
Stond een witte GTI en dacht de jouwe erin te herkennen.

Scherp bro! Voorheen waste ik daar wel maar nu was ik eigenlijk altijd bij de Total afslag Nootdorp, imo de beste wasboxen :blush:

Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI 
Scherp bro! Voorheen waste ik daar wel maar nu was ik eigenlijk altijd bij de Total afslag Nootdorp, imo de beste wasboxen :blush:
Nice, voor mij is easywash om de hoek, dus de ideale keuze.
Op moment dat ik je zag, was ik een golf station naast je aan het wassen.
Vond de auto al bekend voorkomen.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!