Met een oude polo en een belgs kenteken,We hebben toch wel meer Belgen?
Kans is vrij klein
Met een oude polo en een belgs kenteken,We hebben toch wel meer Belgen?
en dan erin kijken, iemand van 80 achter het stuur. zou die op het Forum zitten?Met een oude polo en een belgs kenteken,
Kans is vrij klein
Volgens mij kwamen we daar achter bij de Meeting in Amersfoort (Ikea), toen had ik net de Golf TDI.Hehe wat een toeval! Weet nog wel dat we in een ander topic er achter kwamen dat we beide in Harderwijk woonden. Toen had je net de golf volgens mij. Nu zo dichtbij! Wereldje is echt klein
Ik denk dat ik de spot nog leuker vindt door volgens mij de bedoeling van deze foto die 'balken' die omcirkeld zijn op de foto te zettenGespot vanuit mijn keukenraam...
Foto is al bijna een jaar oud, maar weet nu pas dat het @Ruiter91 is..
Waarschijnlijk was ie al het cirkelen tijdens het voorbij rijdenIk denk dat ik de spot nog leuker vindt door volgens mij de bedoeling van deze foto die 'balken' die omcirkeld zijn op de foto te zetten
Hahah het word steeds mooier! Dat klopt idd ja, geweldig!Volgens mij kwamen we daar achter bij de Meeting in Amersfoort (Ikea), toen had ik net de Golf TDI.
In Hierden woonde we ook al bijna naast elkaar; ik boven de Rabobank..
Deze foto was bedoeld voor de uitvoerder van onze nieuwbouwhuis; zo wist hij dat ik de deurkozijnen tegen zijn keet had gezet..Ik denk dat ik de spot nog leuker vindt door volgens mij de bedoeling van deze foto die 'balken' die omcirkeld zijn op de foto te zetten
En ik maar zoeken in die cirkel... Duurde echt langer dan ik toe ga geven.Deze foto was bedoeld voor de uitvoerder van onze nieuwbouwhuis; zo wist hij dat ik de deurkozijnen tegen zijn keet had gezet..
En dus onbedoeld een spot...
Ff donutje knallenWaarschijnlijk was ie al het cirkelen tijdens het voorbij rijden
Voor dat geld krijg je toch best een aardige resolutie.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.