Had meer verwacht voor 150 euroVoor dat geld krijg je toch best een aardige resolutie.
Polo
6c
Verkocht
Had meer verwacht voor 150 euroVoor dat geld krijg je toch best een aardige resolutie.
Yes, hard aan het werk.
Damn man die led koplampen <3
Foto van de maand?
Als je zo dicht achter mij had gezeten op de snelweg had je een trekhaak in je voorbumper gehad
Lange trekhaak heb je danAls je zo dicht achter mij had gezeten op de snelweg had je een trekhaak in je voorbumper gehad
WauwAls je zo dicht achter mij had gezeten op de snelweg had je een trekhaak in je voorbumper gehad
heulebrug, heist?Het uitzicht tijdens het koken....
Je ziet me gewoon op de rem staan, dus ga ervan uit dat die hem naar links gooide.Als je zo dicht achter mij had gezeten op de snelweg had je een trekhaak in je voorbumper gehad
Extra geld?Je ziet me gewoon op de rem staan, dus ga ervan uit dat die hem naar links gooide.
maar waar kunnen we afspreken?
Geen probleem, extra geld is altijd welkom!
Zal morgen speciaal voor de stressers de foto ervoor even posten
Volop op de rem staan zonder bepaalde reden, zoals op een 80kmh weg (ala remtest), ben ik niet de schuldige als ik je raakExtra geld?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.