Skoda
Octavia 4
1.0 tsi
Nee eigenlijk niet, blij dat het eenzijdig is, die had gewoon lekker wappie een kind kunnen scheppen.
Sluit me bij jouw idee aan hoor, ging mij puur om die autoNee eigenlijk niet, blij dat het eenzijdig is, die had gewoon lekker wappie een kind kunnen scheppen.
Hoop dat tie heel lang veel last heeft en een flink proces/boete aan zijn reet krijgt!
30.000km, zo goed als nieuw, liefhebbersauto met nieuwe apkBinnenkort bij Jet Cars, blauwe GT met xenon
30.000km, zo goed als nieuw, liefhebbersauto met nieuwe apk
Precies mijn gedachte haha, en dan eentje die binnen in de showroom komt MET accuBinnenkort bij Jet Cars, blauwe GT met xenon
Is geen wrc, sideskirts en panodak. Is een bestickerde gti met wrc spoiler en wrc difusser.
Stond die ook niet een lange tijd te koop haha?Is geen wrc, sideskirts en panodak. Is een bestickerde gti met wrc spoiler en wrc difusser.
Op FB stond ook een lange tijd een GTI te koop met een wrc buitenkant.dr stond wel ooit een gti te koop die omgebouwd was naar wrc inc wrc blok en ook op kenteken wrc
KloptStond die ook niet een lange tijd te koop haha?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.