Zeker weten, heb in veel opzichten geluk gehad.. Zo laag dat ik niet ben gaan rollen, geen auto's naast me, viaduct niet geraakt, nette oplopende vangrail.Echt vreselijk balen man. Maar gelukkig kun je het nog navertellen...
Zo ziet het er wel uit helaas, ik heb er weinig hoop voor...Lijkt me wel einde Polo
Als je tank nog vol is kan het mee vallen met die prijzen van tegenwoordig.Zo ziet het er wel uit helaas, ik heb er weinig hoop voor...
Had 'em net volgegooid met 98 in Belgie voor 1,93p/lAls je tank nog vol is kan het mee vallen met die prijzen van tegenwoordig.
Beterschap met het herstel.
Leegzuigen en de benzine op Marktplaats verkopenHad 'em net volgegooid met 98 in Belgie voor 1,93p/l
Is de dagwaarde tegenwoordig hoger met een volle tank?Opgeven aan je verzekering
Met de huidige benzineprijzen welIs de dagwaarde tegenwoordig hoger met een volle tank?
Geef ik dat aan onder "accesoires" of ...?Opgeven aan je verzekering
Thanks! Eerst even kijken wat de schadehersteller zegt, als dat negatief is zal ik inderdaad op zoek moeten naar een waardige vervanger (of een stuk schroot voor 500€ met 4 wielen en een stuur)Oei @Jay511 dikke pech zeg dat had net zo goed anders af kunnen lopen, maar gelukkig gaat het redelijk goed met je en zal je nek/rug snel herstellen.
Succes met je herstel en jammer van je hele mooie Polo maar er zal op zeker een dikke vervanger komen.
Speciaal voor het inparkeren, baanbrekende modificatie!Apart, wist niet dat een Polo achterwielbesturing had. (sowwy, kon het niet laten. )
Sterkte met de kwaaltjes en de afhandeling. Hoop voor je dat je snel weer mobiel bent.
Ik ga het allemaal wel zien!Ik denk rechts en Links zijkant achteraan, achteras, schokbrekers, velg of velgen achter, bodem? Ivm de vangrail, dorpels misschien ook wel en dan achterklep en bumper en wat er dan misschien nog achter de bumper krom is.
Zijn er nog airbags gepoft en je gordelspanners? Dan gaat het ook hard.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.