Volkswagen
Polo 6C 2017
1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram
Mag wat kosten ook..Mooi gedaan he!
Echt een vakman
Zeker weten!Mooi gedaan he!
Echt een vakman
Is lastig denk ik, ik ging namelijk in de ochtend richting oostenrijk op vakantie. En de Polo is nog maar half zwart heVolgens mij kwam ik zojuist de auto van @Moes-Moze tegen. Ging de andere kant van de snelweg op dan ik, dus geen fototje kunnen schieten
Ik reed in Duitsland op de terugweg vanaf Oostenrijk. Dat groen was niet te missenIs lastig denk ik, ik ging namelijk in de ochtend richting oostenrijk op vakantie. En de Polo is nog maar half zwart he
Ahhhh, kijk! Dat is het verschil, dacht dat je snelweg nederland over had. Nou dan heb je mij 100% zeker gezienIk reed in Duitsland op de terugweg vanaf Oostenrijk. Dat groen was niet te missen
Dan heb ik jou ook 100% gezien, ik zag een Cup in de rij staan op het paddock. Twijfelde ff, volgende keer stap ik op je af . We hebben elkaar nu al 2x gespot en jij mij 1 x .@Moes-Moze (alweer ) bij Deutsche autofest.
Hahaha ik was ook de enige cup op heel assen volgens mijDan heb ik jou ook 100% gezien, ik zag een Cup in de rij staan op het paddock. Twijfelde ff, volgende keer stap ik op je af . We hebben elkaar nu al 2x gespot en jij mij 1 x .
Het was op zich een mooie, verlaagde GTi, met mooi gevulde wielkasten en een verwijderde achterruit wisser. Ziet er goed uit. Maar toen ging hij/zij vanaf de linkerbaan ineens naar de vluchtstrook om zo een paar auto's in te halen over deze vluchtstrook.. en dat geeft ie meerder keren gedaan. Mocht je dit lezen/deze persoon kennen. Dat kan echt niet..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.