Dat soort idioten beschadigen de naam: Polo :/
Volkswagen
Polo
1.0 95 PK
In Duitsland gaan wonen, helpt niet. Kom je in de file ook niet vooruit....Die heeft dus 0 geduld. Als je zo geïrriteerd bent en het niet snel genoeg gaat moet hij maar in Duitsland gaan wonen. Daar kan je zo hard je wilt. Dat je een GTI hebt geeft je geen vrijbrief om je te gedragen als een sukkel, haha.
In Duitsland kennen ze helemaal geen file, je komt daar hooguit in de stau.in de file ook niet vooruit....
Hahaha goed gezien!Stond gisterenavond in de parkeergarage naast mede-lid @Jordyyy
Fotograaf heeft prima z'n best gedaan om m er goed op te zetten, maar helaas te laat. Nu moet ie het met de Porsche doen..
Erg jammer inderdaad, haha. Polo is toch een prachtige autoFotograaf heeft prima z'n best gedaan om m er goed op te zetten, maar helaas te laat. Nu moet ie het met de Porsche doen..
Ik was hier overigens niet de chauffeur, haha. Mijn auto reed eerst voor VolkerRail ofzo, sowieso een of ander leasebedrijf.Niet zo netjes om een Porsche rechts in te halen...
Ik was hier overigens niet de chauffeur, haha. Mijn auto reed eerst voor VolkerRail ofzo, sowieso een of ander leasebedrijf.
Ik zou nooit en te nimmer een Porsche rechts in halen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.