Iemand van hier? Stukje samen mee gereden
Ik rij niet harder dan ik mag maar hij ging kort daarna voor me rijdenJe kon em niet bijhouden zie ik..
Je kan best wat harder rijder als je ook met je telefoon bezig bent tijdens het rijdenIk rij niet harder dan ik mag maar hij ging kort daarna voor me rijden
Mwheheehhehe. Daar hedde mn maat weer hoor. Was ik natuurlijk niet was me vriendin kuchJe kan best wat harder rijder als je ook met je telefoon bezig bent tijdens het rijden
mooie autoOp de A20, ter hoogte van Rotterdam Centrum, kom ik regelmatig een rode Polo GTI AW tegen.
De chauffeur weet, net als ik, heel erg te waarderen dat ik exact dezelfde auto rij.
We steken duimen omhoog en seinen naar elkaar enz.
Toevallig ook lid van dit forum?
Haha iedereen aan de stickertZie veel te veel polos die geen lid zijn johhh begin reclame kaartjes te maken en te wervennn
En mooi verlaagd heIk kwam die polo ook tegen vd week thv wielewaal, dikke velgen idd!
haha! haar directe buren wel, maar alles wat 2 huizen verderop woont kent ze niet! (ik weet ook niet exact wie er nou 3 huizen verderop bij mij in de straat woont..)Kent je vriendin de buren niet ?
Of we komen gewoon allemaal naar meetings! @mausieIk kom dagelijks 100 polo's tegen.
Mischien 1 promiel hiervan is Mischien actief op dit forum.
Als nauw iedereen zoon mooie sticker koopt en onder zijn 3e remlicht plakt! Dan kunnen we elkaar spotten en het hier melden!
Lid worden? Eerst stikker kopen.Haha iedereen aan de stickert
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.