Waar was dit en wanneer
Mijne herken je nu makkelijk met zwarte logo’s en gele mistlampies. Toeter maar!Hahah ik zie veel dingen Spijkenisse,Hoogvliet, etc ik rijd hier veel maar denk niet dat jullie mijn gti bedoelen 6r wit met gti (zwarte stickers achterop)
Met MyPolo sticker natuurlijk hè kennie missenMijne herken je nu makkelijk met zwarte logo’s en gele mistlampies. Toeter maar!
Eigenlijk ook even stickertje plakken onder de spoilerGa het in de gaten houden!!
Ga het in de gaten houden!!
Mooie stad, OssBeetje racen met een zwarte 1.6tdi met zwarte logo’s van Oss richting Veghel. Weet niet of het nou douwen was of hallo zeggen maar je was wat dichtbij en ik kan niet in m’n achteruitkijkspiegel kijken
Jou nog nooit gezien, rij daar elke oxhtend en avondWitte 6R Polo GTI met kenteken 06-***-8 gespot op de A15 bij de botlektunnel. Toevallig van iemand van hier?
Jou nog nooit gezien, rij daar elke oxhtend en avond
Jij vanaf de andere kant denk ik... ik rij vanaf SpijkenisseHey ik ook! Zal er eens op letten!
Jij vanaf de andere kant denk ik... ik rij vanaf Spijkenisse
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.