Dan klopt het dat ik nooit een rode polo zie onderweg... och.Haha ik moet juist in Spijkenisse zijn
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air
Dan klopt het dat ik nooit een rode polo zie onderweg... och.Haha ik moet juist in Spijkenisse zijn
Nee, eergisteren wel rond 00.30 pm, richting Wolvega met 135 km/u
Rond die tijd blijft het kunnen hoorJa nou kan het nog!!! 100 Km/h volgend jaar. XD
Rijd wel lekker zuinig dan!! Als je dan Automaatje hebt, heerlijk cruisen.Ja nou kan het nog!!! 100 Km/h volgend jaar. XD
Heerlijk cruisen.... had ik ook wel een 1.0 kunnen doen. Ik ga niet meedoen aan die 100 regel hahaRijd wel lekker zuinig dan!! Als je dan Automaatje hebt, heerlijk cruisen.
Komt je portemonnee vanzelf op terug hahah
Daar is mijn portemonnee zoals je kan zien aan mijn verbuik al 45.000km niet op terug gekomen bij mij en dat zal ook niet gaan gebeurenKomt je portemonnee vanzelf op terug hahah
Je hebt hem net toch? hij word nog wel wat zuiniger, ik rij ongeveer 400-450km op een tank en veel snelweg, maar geen 110 rechterbaanAls ik t zelf moest betalen ging ik ook wel zuiniger rijden. Want man man man wat slurpt die 2.0 1000km = 3 volle tanken
Ja sinds 22-11Je hebt hem net toch? hij word nog wel wat zuiniger, ik rij ongeveer 400-450km op een tank en veel snelweg, maar geen 110 rechterbaan
naja ze zeggen dat de nieuwe auto's niet echt meer zoals vroeger ingereden hoeven te worden en toch doe ik het altijd voorzichtig aan de eerste 500km af en toe wat meer toeren. in het begin haalde ik de 390km nog niet eens en nu wel. of het met in slijten temaken heeft geen idee.Ja sinds 22-11
Hoe komt het dat ie zuiniger gaat worden? Als alles ingesleten is?
Dat hoeft niet hoor; ook bij redelijk vlot (en bij vlagen erg vlot) rijden (zie mijn avatar)Als ik t zelf moest betalen ging ik ook wel zuiniger rijden. Want man man man wat slurpt die 2.0 1000km = 3 volle tanken
Bij zuinig rijden vind ik m al erg snel leeg lopen maar goed ik heb dan ook 4 jaar een zuinige 1.0 110pk geredenDat hoeft niet hoor; ook bij redelijk vlot (en bij vlagen erg vlot) rijden (zie mijn avatar)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.