Ik denk niet dat zo'n mongool dat hier zal toegeven.Iemand van hier?
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
Ik denk niet dat zo'n mongool dat hier zal toegeven.Iemand van hier?
Deze variant, "ten allertijde", kende ik nog niet. No offense, meestal reageer ik niet op dit soort zaken en belangrijk is het verder ook niet, maar het is:Polo heeft ten allertijde voorrang
Deze variant, "ten allertijde", kende ik nog niet. No offense, meestal reageer ik niet op dit soort zaken en belangrijk is het verder ook niet, maar het is:
"te allen tijde"
Je leeftijd schemert doorDeze variant, "ten allertijde", kende ik nog niet. No offense, meestal reageer ik niet op dit soort zaken en belangrijk is het verder ook niet, maar het is:
"te allen tijde"
Vandaag op de A50 Nijmegen Den Bosch een busje die naast me kwam rijden en foto’s van m’n auto maakte.. iemand van hier?
Margot Robbie, hoezo?Wie zat er naast je ?
Deze variant, "ten allertijde", kende ik nog niet. No offense, meestal reageer ik niet op dit soort zaken en belangrijk is het verder ook niet, maar het is:
"te allen tijde"
Super stoere zwarte 6R met U-Led koplampen en kenteken 44-xxx-6.
Iemand van hier? Rond 18:00 uur gespot in de gemeente Steenbergen. (NB)
Zwarte R-Line gespot op de A2 in Eindhoven. Kenteken was uit 2011, de rest leek een 6C (achterlichten, haaievin, LED koplampen). Duimpje ging omhoog
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.