Post hier de mooiste polo's

Deze zijn ook wel vet. alleen denk ik dat de VW pick-up geen polo is. Maar het blijft dik

Dat zijn photoshop's die je hebt gepost, laten we het wel echt houden. Die eerste pick up is de intercooler gephotoshopt, ze rijden trouwens in Brazilie rond. Die onderste is helemaal geshopt incl naam van de shopper haha

Nee geen Lenso's, weet niet welke het wel waren... Maar over het algemeen kan ik bbs replica's niet aanbevelen, de originele zijn namelijk al heel gevoelig/worden al snel krom ;)

ligt volgens mij STATIC! (had ik ergens gelezen)

15cbq8n.jpg

vind deze ook erg lekker liggen mooi in de kassen, vraag me wel af hoe hij afdraait haha. ik zou echt niet weten welke specs de velgen hebben ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!