Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Offtopic: Ik vin allemaal helemaal mooi
Ik zal wel een uitzondering zijn maar dit vind ik dus echt lelijk.ligt volgens mij STATIC! (had ik ergens gelezen)
Ik zal wel een uitzondering zijn maar dit vind ik dus echt lelijk.
Niet de wagen maar wel de verlaging.
Ik zal wel een uitzondering zijn maar dit vind ik dus echt lelijk.
Niet de wagen maar wel de verlaging.
je bent jong en je wilt wat zeker haha?
tegenwoordig is het bij de jeugd, hoe platter hoe beter(in bepaalde maten toch)
Ik vind het er altijd wel dik uit zien, maar comfortabel niet echt
haha
een vrouw is nog een ander verhaal daar hebben jullie gelijk in, maja dat zijn menings verschillen.
vind dat enorm dik zo diep in de kassen, lekker dicht bij moeder aarde.
hoe oordelen jullie dan over airride als ik vragen mag? vinden jullie dat ook allemaal maar 'lelijk' dan? want dan liggen ze eigenlijk zo goed als op de grond.
Offtopic:een vrouw is nog een ander verhaal daar hebben jullie gelijk in, maja dat zijn menings verschillen.
vind dat enorm dik zo diep in de kassen, lekker dicht bij moeder aarde.
hoe oordelen jullie dan over airride als ik vragen mag? vinden jullie dat ook allemaal maar 'lelijk' dan? want dan liggen ze eigenlijk zo goed als op de grond.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.