problemen met apple muziek

hallo,
Ben sinds gister de eigenaar van een vw polo 6r/c van 2015, ik loop alleen tegen het volgende probleem aan.
de telefoon krijg ik met bluetooth verbonden en werkt.
Maar als ik media selecteer om muziek van de telefoon af te spelen geeft ie aan dat er geen verbinding is.
ook al selecteer ik de bluetooth functie waarvan ik de muziek wil.
Wie kan mee verder helpen ?
 

Bijlagen

  • vw.jpg
    vw.jpg
    80.8 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
vw  polo  1.0 
Hallo, welkom op het forum! Je kan geen muziek via bluetooth streamen. Je zou een geheugenkaartje waar muziek op staat in het apparaat kunnen doen en dan media kunnen selecteren om het af te spelen. Je kan als alternatief een RCD330 plaatsen, met Apple CarPlay of Android auto. Forumlid @dov kan die eventueel leveren.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: dov
oh dat is wel erg jammer, het kan ook niet met een update van de software ofzo ?
@dov ik kan jou helaas niet berichten maar heb jij misschien hier wat meer info over voor mij ?
 
vw  polo  1.0 
@Thomas, nee ik bedoel via de knop media daar zit ook een functie om muziek via bluetooth te kunnen verbinden.
de telefoon is wel gewoon via bluetooth verbonden, maar als ik dan via knop media doe geeft ie aan dat er geen verbinding is
ps het gaat om iphone (div modellen geprobeerd)
 
vw  polo  1.0 
@Thomas, nee ik bedoel via de knop media daar zit ook een functie om muziek via bluetooth te kunnen verbinden.
de telefoon is wel gewoon via bluetooth verbonden, maar als ik dan via knop media doe geeft ie aan dat er geen verbinding is
ps het gaat om iphone (div modellen geprobeerd)
Heb je überhaupt wel bluetooth waarmee je kan verbinden voor muziek? En heeft het wel gewerkt?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
@Sal, weet je zeker dat je het bij het goede eind hebt? Ben even benieuwd waar jij dat aan ziet.
@jaber, wil je meer foto's toevoegen, bijvoorbeeld wat je precies ziet als je op media drukt, en wat je ziet als je op menu klikt en door scrollt naar App Connect of Mirror link?
Wat is het bouwjaar en type van je Polo? Mijn knoppen boven de radio zien er exact hetzelfde uit en ben er vrij zeker van dat we het hebben over een 6c.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
@Sal, weet je zeker dat je het bij het goede eind hebt? Ben even benieuwd waar jij dat aan ziet.
@jaber, wil je meer foto's toevoegen, bijvoorbeeld wat je precies ziet als je op media drukt, en wat je ziet als je op menu klikt en door scrollt naar App Connect of Mirror link?
Wat is het bouwjaar en type van je Polo? Mijn knoppen boven de radio zien er exact hetzelfde uit en ben er vrij zeker van dat we het hebben over een 6c.
het is een polo van 2015 en bij kenteken staat 6r. het is wel een ingevoerde vanuit duitsland. de andere zal ik vanavond of morgen er nog bij zetten
 

Bijlagen

  • kt.jpg
    kt.jpg
    206.8 KB · Weergaven: 10
vw  polo  1.0 
het is een polo van 2015 en bij kenteken staat 6r. het is wel een ingevoerde vanuit duitsland. de andere zal ik vanavond of morgen er nog bij zetten
Een Polo van 2015 is een 6c, facelift van de 6r, dit komt omdat dat het type auto is, bij de facelift tussen 6r en 6c is de body van de auto niet aangepast, vandaar dat er in het chassisnummer 6r staat.
Gek dat jouw auto wel PDC heeft maar geen eens bluetooth. Kijk eerst even naar de dingen die ik vroeg.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Een Polo van 2015 is een 6c, facelift van de 6r, dit komt omdat dat het type auto is, bij de facelift tussen 6r en 6c is de body van de auto niet aangepast, vandaar dat er in het chassisnummer 6r staat.
Gek dat jouw auto wel PDC heeft maar geen eens bluetooth. Kijk eerst even naar de dingen die ik vroeg.
Hij heeft wel bluetooth, maar geen Apple CarPlay....
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!