problemen met apple muziek

Dan denk ik toch dat er iets mis is met je bluetooth, dan kan ik je in ieder geval toch aanraden om bij @dov een scherm te kopen waar je uiteindelijk ook Apple CarPlay op kunt gebruiken. Dit scheelt een hoop gezeik. Kost wel wat, maar dan ben je sneller bij je doel!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Mirrorlink is niet vrijgegeven op zijn multimediasysteem, en in dit geval zou hij er niets aan hebben, omdat dat niet werkt met een Iphone.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
In je telefoon onder bluetooth instellingen, druk op het "i" achter je verbonden apparaat. Kijk eens of Audioplayer/mediastreamen aan staat.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Het is ook altijd mogelijk om via de dealer Mirrorlink vrij te schakelen maar daar moet je natuurlijk voor betalen! :) Maar is idd alleen voor android. Heb je niet in dat zelfde menu toevallig App Connect? Dan kun je wel apple carplay/android auto gebruiken alleen dan wel bekabeld.
 
Volkswagen  Polo BlueGT 6C 2014 3dr  1.4 TSI 190pk CZEA 
volgensmij moet deze radio bluetooth audio gewoon ondersteunen. Ik kan mij vergissen maar ik geloof dat dit een mib2 radio is en volgensmij is dit een vrij uitgebreide radio alleen moeten de sleutels wel geactiveerd zijn. Een maat van mij heeft deze radio ook en die kan er wel bluetooth audio op afspelen. alleen voor zover ik het kan zien gaat het bij deze radio om een delphi en de radio van mijn maat is een technisat het enige wat ik dan kan bedenken is dat de delphi radio het niet ondersteund maar dat lijk me wel raar.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!