problemen met DRL ledverlichting

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Ik heb vandaag een Canbus Led dagverlichtingssetje binnen gekregen van onze sponsor Xenonlamp. Nu heb ik het probleem dat ze knipperen. Aangezien ik totaal geen verstand heb van stroom, wattages, oid kan ik niet een oorzaak bedenken. Wie weet wel wat de oorzaak is, toch de wattage? Deze heb ik gekregen:

drl knipsel.JPG
 
Ik heb vandaag een Canbus Led dagverlichtingssetje binnen gekregen van onze sponsor Xenonlamp. Nu heb ik het probleem dat ze knipperen. Aangezien ik totaal geen verstand heb van stroom, wattages, oid kan ik niet een oorzaak bedenken. Wie weet wel wat de oorzaak is, toch de wattage? Deze heb ik gekregen:

IbizaCupsterRear.jpg

Ik had hetzelfde probleem, alleen had ik andere ledjes besteld.
Ik had ze aan te telefoon en ik kon hem gewoon terugsturen, schijnt dat sommige polo's er niet tegen kunnen. krijg wel weer nieuwe, zelfde maar dan met een hoger wattage ofzo.
 
@Maik en serog, ik heb in het begin van de avond al een mailtje gestuurd naar xenonlamp maar nog geen antwoord gekregen dus daarom ook hier op het forum de vraag maar even gesteld. We wachten dus af.
Wel jammer dat ze niet goed branden, het zag er wel tof uit, echt wit licht en niet zoals die andere ledlampjes met van dat blauwachtig wit, dat vind ik niet echt mooi.
 
Ik ben er nog even mee aan het stoeien geweest door ze een halve slag te draaien maar zonder resultaat, eentje bleef branden en de andere bleef knipperen. Toen ik deze er dus weer uit wilde halen had ik alleen het glaasje in m'n handen en de fitting bleef zitten. Het leek ook net of er condens in het glaasje zat en bij die andere ook, zal de lijm misschien oplossen waar het glaasje mee vastzit op de fitting? heel raar.
Inmiddels ook bericht van Erno van xenonlamp gekregen, volgens hem was het de Canbus die ingreep doordat de wattage net niet hoog genoeg zou zijn. Hij heeft dezelfde ook nog in 11w, die zouden het waarschijnlijk wel goed doen. We wachten maar af.
 
@graafie, ik kan wel proberen je probleem op te lossen door de canbus check uit te zetten?;)
Heb mn laptop toch wel bij me aangezien ik wss meteen vanaf de a28 naar de meet kom;)
En anders zorg ik wel dat ik m bij me heb;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb geen last van storingen heb de LED-lampen via SilencerNL werken super Big Grin

Die heb ik ook wel en die werken goed. Ik heb ook zo'n zelfde setje bij xenonlamp gekocht, deze zijn nog een stuk feller en een tikkeltje blauwer dan die van SilencerNL en werken ook goed. Alleen met de laatste aankoop bij xenonlamp heb ik problemen met knipperende leds maar dat wordt opgelost. ;)
 
Hallo Graafie, is het probleem al opgelost ??? zoja wat was de oplossing ???
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met mijn led Drl ( CANBUS High Power LED met lens van Xenonlamp.nl )

Dan heb jij die rode toch? Heb ik ook gehad maar vond het niet mooi en dus weer terug gestuurd. Ik heb nu de 11w Led Canbus DRL en die werken wel goed. Mooi wit licht en lekker fel. De 9w Leds knipperden steeds en mocht ik terugsturen.
 
Is de 11w ook niet met lens dan?
Aangezien die best veel lijken op mijn 7W's van ebay qua plaatje op de site;)
(zegmaar precies hetzelfde hoe dat eruit ziet)
 
VW  6R  1.2TDI 
Bedankt voor jullie snelle reactie ik ga het gelijk regelen.

Ik zal ze er voorzichtig uithalen en dan contact zoeken met xenonlamp, dat ik ze wil omruilen voor de 11 wat lampen.
Graafie het zijn inderdaad die rode lampen.
 
Gewoonjan, of er een lens zit in de 11w weet ik eigenlijk niet. het grote verschil met die rode is dat bij de Rode het licht alleen vanaf de voorkant komt en bij de 11 w zowel van voren als van de zijkanten. Geven die van jou ook vanaf de zijkanten (4x) licht Jan? ;)

Dat kun je wel zien als de lampen uitstaan;)
En ik heb rondom 3 powerleds ipv 4, dus zijn sowieso niet dezelfdenStick Out Tongue

Maar goed mijn leds waren maar 10e goedkoper dan die op xenonlamp.nl, dus hoop dat ze nog lang meegaan:lol:

Edit,

Dit zijn die van mij;)
FotoZHAX7HPND-1.jpg
 
VW  6R  1.2TDI 
Graafie kun je een screenshot maken van de lampen die je er nu in hebt zitten?? Wil namelijk ook bestellen, maar kom er niet uit zoveel topics en typenummers en canbusstoringen en knipperende lampjes ;)

Super bedankt!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!